Gå til innhold

e34 er det en bra bil??

Ranger emnet

Bmwfun

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en 91modell 520i selv. Er storfornøyd med bilen:) Den fremstår for meg, som meget robust og godt sammenskrudd. Har aldri krasjet selv, men i følge det jeg har hørt av andre, skal den være ganske så sikker:)

Vil absolutt anbefale deg å kjøpe det, hvis du vurderer det;)

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 91modell 520i selv. Er storfornøyd med bilen:) Den fremstår for meg, som meget robust og godt sammenskrudd. Har aldri krasjet selv, men i følge det jeg har hørt av andre, skal den være ganske så sikker:)

Vil absolutt anbefale deg å kjøpe det, hvis du vurderer det;)

Tåler å kræsjes! Har fått testet diverse kræsjinger og taking(!) på isbane og jeg er imponert! (Sier litt med tanke på at jeg er volvo-eier også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke enig?

Både sierran og volvo`n hadde ting jeg savner på bmw`n.

Men alt i alt er det den beste bilen jeg har hatt, har du noen problemer med det?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e_34 er den beste bilen:worshipbm

Tull, E34 begynner å bli gammel, og bærer preg av det. Men sammenlignet med tilsvarende biler fra samme tidsepoke er E34, spesielt med 24v motorene, utrolig bra biler.

Jeg har gått til E39 etter et par år med E34 (og eldre bmw'r før den), og det er en naturlig progresjon hele veien :)

Så, E34 er gode biler hvis du skal ha en komfortabel cruisebil i et ok prisleie.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull, E34 begynner å bli gammel, og bærer preg av det. Men sammenlignet med tilsvarende biler fra samme tidsepoke er E34, spesielt med 24v motorene, utrolig bra biler.

Jeg har gått til E39 etter et par år med E34 (og eldre bmw'r før den), og det er en naturlig progresjon hele veien :)

Så, E34 er gode biler hvis du skal ha en komfortabel cruisebil i et ok prisleie.

Selv om modellen E34 er ikke er av den mest moderne trenger ikke det å bety at de er dårlige. #Alt var bedre før# vet du.

Syns min er helt OK jeg, litt dårlig hjuloppheng forran kanskje, skulle hatt noen nye foringer.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om modellen E34 er ikke er av den mest moderne trenger ikke det å bety at de er dårlige. #Alt var bedre før# vet du.

Syns min er helt OK jeg, litt dårlig hjuloppheng forran kanskje, skulle hatt noen nye foringer.

Ikke misforstå.. jeg var kjempefornøyd med min E34, men en nyere bil av tilsvarende standard, f.eks. E39, er på mange måter bedre.. BMW prøver jo ikke å lage dårligere biler med åra :)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nok litt av det jeg mente oxo!:hondakick

-MB 190E 1988 modell (artig bil).

-BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*)

-MB 190E 1989 modell (solgt)

BARE BMW og MB!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er feks 520 på bensinforbruket da ? Vuderer å kjøpe en som "vanlig/arbeidsbil"

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

525`n min (24v) bruker ca 1,1 i snitt på rånekjøring(mye gassing og sladding i rundkjøringene)

Vanlig blandet ligger jeg på ca 0.9.

Tipper 520`n er på det samme.. Mindre motor - men like tung, ergo mer krefter går med i akselerasjon osv. Tror du får mest effekt for bensinen i 525`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider