LoW RiDeR Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Hadde tenkt å senke volvo'n 40-40. Hva må gjøres etter senking? Hørte rykter om forstillingskontroll og masse schit. Hva sier de på EU til senka bil? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compom Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Det er en fordel å ta for- og bakstillingskontroll etter senking, men du MÅ selvfølgelig ikke. Men det blir vel stort sett stående litt feil, så hvis du ikke har masse penger til dekk så ville jeg gjort det! På EU vet jeg ikke hva de vil si, men det vet sikkert noen andre! Siter '95 Ford Mondeo 2.0 Stv. '95 Kia Sephia GTX x '92 Ford Escort RS2000 x '87 Ford Escort CL 1600 x '89 Ford Escort GLS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 På en eu kontroll har jeg aldri vært borti att det er et problem att bilen er senka,kan jo unngå og ta den på biltilsynet visst det er gjort med vinkelsliper eller viss det subber og sånn. Du BØR ta hjulstilling kontrol etter en senking, som han over sa kommer du til og bruke mye penger på dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Du bør gjøre det ja,for det har stått senkesett på min bil, og det ødela to splitter nye dekk på 14dager, helt sykt,men gjør det. koster ikke mer enn 3-500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 ok si at jeg tar hjulstillingskontroll da. Hvor er dette billig? Skal man ikke ha noen papirer på at senkingen er godkjennt? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Vil anbefale å kjøre en stund med bilen før du tar hjulstilling... Når jeg tok på nye fjærer og dempere på min, så var den kanon høy, særlig de første dagene... Så satt den seg litt etter litt.. tar du hjulstilling når bilen har 120mm bakeklaring, og så synker den til 100, så er alt skjeivt igjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Hadde tenkt å senke volvo'n 40-40. Hva må gjøres etter Hva sier de på EU til senka bil? Hvis du har TÜV godkjenning så er det ingen fare. Har du ikke det kan det vel bli et annet problem.. hvis du ikke er hos den rette da som glatt overser det. :) Jeg hadde ikke med TÜV papirene på senkefjærene mine og måtte hjem å lete for å finne det igjen ja.. jævla eu godkjenner! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Hadde tenkt å senke volvo'n 40-40. Hva må gjøres etter senking? Hva må gjøres på en en volvo etter den er senket 40-40??? hmmm... KAPPE 10CM TIL!!!!!!!!!!!! All ære til Bosch Gewinde for de lave "senkesettene" =)=)=)=)=)=)=)=) Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by SnIper Hva må gjøres på en en volvo etter den er senket 40-40??? hmmm... KAPPE 10CM TIL!!!!!!!!!!!! All ære til Bosch Gewinde for de lave "senkesettene" =)=)=)=)=)=)=)=) HEHE! Dritbra! :D :D :D Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Nei, men det er ikke tull engang! Man _MÅ_ kappe senkesettet foran for å få det sånn nogenlunde jevnt. Jeg tok en runde foran av mitt og det ble perfekt resultat. Tok heller ingen forstillingskontroll, og har heller ikke merka noen skjev slitasje av dekk. Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by varjas Nei, men det er ikke tull engang! Man _MÅ_ kappe senkesettet foran for å få det sånn nogenlunde jevnt. Jeg tok en runde foran av mitt og det ble perfekt resultat. Tok heller ingen forstillingskontroll, og har heller ikke merka noen skjev slitasje av dekk. Volvo har en tendens til å ligge litt bakpå :) Hvordan bil kjører du ? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 740GL :) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Litt off topic,men hvor mange dager tar det ca før fjærene har sunket seg ferdig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Vel.. den prosessen kan vel foregå LENGE hvis ikke jeg har tatt helt feil. det er liksom ikke en cm i timen det er snakk om ;) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 hehe,har skjønt at d ikke går m en cm i timen ja,for settet har stått på i et døgn nå, og syns fortsatt den er HØY! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.