bjirn Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Noen som vet om en hjemmeside der jeg kan finne listeprisen på biler? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by bjirn Noen som vet om en hjemmeside der jeg kan finne listeprisen på biler? www.bca.no -> BCA katalog/auksjonslister -> bruktbilpris -> Fortsett til bruktbildatabasen Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Takk, men den var meget mangelfull... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Du kan jo søke på Motorbørsen og lignende sider etter gjennomsnittsprisen for den bilen du tenker på, men dette kan gi rare utslag om du har en litt uvanlig bil. fant en som søker gjennom flere nettsteder: http://php.dinside.no/spage/02/calc.shtml?/sinclude/app/bruktbil_php2 Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by Kubbikkåre Du kan jo søke på Motorbørsen og lignende sider etter gjennomsnittsprisen for den bilen du tenker på, men dette kan gi rare utslag om du har en litt uvanlig bil. F.ex at de ikke skiller mellom vanlig og cab... Har sett der.. Og der ligger min 90modell 320i på 98000... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Se bak i bladet "bilmarkedet" ( eller var det bruktbilmarkedet? ), der står listeprisene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by bjirn Noen som vet om en hjemmeside der jeg kan finne listeprisen på biler? Det finnes ikke.. Det er kun en måte å finne listepris, kontakt en forhandler, og be om å få se i rødboka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg