Typhon Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 de holder til rett oppi gata :) det tar ca 1000 per stol om trekket er av og man stiller med stoff/skinn selv :) Oj.... da vet jeg om noen seter som blir trukket om hos meg om jeg finner noen som er så billige ja :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Oj.... da vet jeg om noen seter som blir trukket om hos meg om jeg finner noen som er så billige ja :) er jo ikke rare portoen hit da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Wow... Det VAR billig! Hørtes ut som et bra firma! ;) Porto på 2 seter pleier vel å ligge på sånn ca 500 spenn (en vei) har jeg erfart... Kan fort være verdt det, da! ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Wow... Det VAR billig! Hørtes ut som et bra firma! ;) Porto på 2 seter pleier vel å ligge på sånn ca 500 spenn (en vei) har jeg erfart... Kan fort være verdt det, da! ;) tar du av trekket selv koster det kansje 400 tur/retur i frakt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hmm.... da vurderer jeg å ta av trekket på mitt og sende til dere der oppe... *tenke*.. Ja... under sterk vurdering nå :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Detta er så innihamperævva rått! satan, imponerende arbeid her:) inspirasjon, ska faan mei ta av på min neste bil!!:Pheahe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Dagens update mye tilpassninger idag, måtte bygge på C-stolpe dekslene litt for å i det hele tatt få inn og ut bagasje dekslet :) disse bygges om slik at de monteres til slutt. omrammingen til tank lokket er klar for sveising :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 tank lokket er nå på plass, sveiset og tinnet :) Bruker en slange mellom "gammelt" og "nytt" :) PS. neida slange klemmene er ikke skrudd fast hehe Bruker en slange mellom "gammelt" og "nytt" :) PS. neida slange klemmene er ikke skrudd fast hehe fjernet side blink, sveiset og tinnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Nei! Nå ødela dere jo lakken!! Hehe ;) Blir bare bedre og bedre dette! Håper jeg får se bilen live en gang.. :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 dagens update: tillpasset C-stolpe dekslene mot resten begynte med A-stolpe dekslene, her skal det som det vises inn to stk diskanter bruker sikaforce støpe plast til dette spakkling og puss rundt tanklokk kompis av meg, Vegard "didde", er igang med å lage skjerm holderen og dagens GOD bit, felgene kom idag ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Synd at bilen ikke er klar til 20 mai :) men den som venter på noe godt . kommer du med Audi cab og caddy ?? Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 dette prosjektet minner meg mer og mer om pimp my ride :p er jo sånn midtkonsoll, som går helt bak til baksetene, på chrysler 300c'en de bygger i anledning SEMA show. må bare si sykt prosjekt, konge at vi har sånne byggere i norge :) tror mange har lært noe nyttig her ;) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Japp Frank, kommer med Cab og Caddy :) Dagens update: Har fått gummi på felgene, 225/35-19 prøve monterte fanger, lykter, grill osv for å finne ut hvordan panserforlengeren skulle bli. den blir ca der blå tapen er :) lagde en prøve på hvordan kanalen skal lages prosjekt A-stolpe skrider vidre dekslet der orginal diskanten sto er bygd om, skal være helt slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 skal du på bil treff på Mo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 skal du på bil treff på Mo? Ja men ikke med den her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg