Audicab Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 OT: gratulerer med ny bil:) kaffen er klar:) Kaffe og tørrfesk ;) Setter oss på flyet imorgen, sees da og tenker jeg må prøvelytte ODR :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 den er god:) skal prøve å få justert litt på den i kveld, om jeg rekker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_evensen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 OT: gratulerer med ny bil:) kaffen er klar:) kaffe d høresbra ut :) takker :) Siter Toyota Arctic Truck "35 00(Vinter)(Til Salgs) Audi S3 03 (Bruksbil) Honda Civic Turbo 97 (Extrem) Sponsor: http://WWW.MCARDESIGN.NO http://WWW.AT-PERFORMANCE.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Har vært på Gatebil på Våler en snartur++ Men her litt update : Skjerm holderen er ferdig produsert mere skjerm holder feste fra undersiden, den er delt for å få den på plass. "jukse senk" skjørtene er produsert :) fjernet siste delen av orginalplasten og la polyester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fy og fy som dere får det til! Genialt er alt jeg har å si! Stå på! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Dagens update: spaklet opp rundt bassporten testet subbens plassering begynte på kanal skjørtene, lagde ende lokk og fikk takk "grov" hull til eksosen Eksos stussen skal kappes slik at den følger kanalen helt Tommy begynte på panser forlengeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Dette prosjektet er så rått at det er vilt! gleder meg hver dag får å se om det har skjedd noe nytt! stå på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Sitter og venter spent på oppdateringer her hver kveld! :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hehe, denne tråden liker jeg å følge med på! Steinbra folkens :D :thumb Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Mener å ha lest et sted at "eksosstussen" MÅ være 30cm bak bakerste åpning i karosseriet.. Lurte på slik en løsning selv til bilen min, og undersøkte nettopp dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Mener å ha lest et sted at "eksosstussen" MÅ være 30cm bak bakerste åpning i karosseriet.. Lurte på slik en løsning selv til bilen min, og undersøkte nettopp dette... så f.eks på en caravelle må endestykket på eksosen stikke 30cm ut bak bilen da eller? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 så f.eks på en caravelle må endestykket på eksosen stikke 30cm ut bak bilen da eller? På siden da selvfølgelig.. :) 30cm bak en sidedør.. Sorry OT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Høres logisk nok ut det, så slipper passasjerer å "brenne" seg på beina idet de går ut/inn, regner med at det er det som er grunnen til den bestemmelsen. Men det blir vel tvilsomt et problem på Bolf'en her, ettersom stussen skal være flush med sideskjørtet. I såfall må man jo gnisse beinet inntil bilen, og det er det vel strengt tatt få som gjør i utgangspunktet. Jeg vil tro at det er enda mindre sannsynlighet for at noe slikt skjer på en bil som denne =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Synes enderør løsningen var fresh.. men hvorfor kutte den inntil kanalen? Synes det ser dritfett ut sånn som den er nå! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Den bør være flush med kanalen, det blir jævlig kult. Spørs om biltilsynet er enig i om det er lov, menmen. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg