Gå til innhold

VW Bolf: Ground Zero

Ranger emnet


Audicab

Anbefalte innlegg

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bare bedre og bedre dette her ja.. :)

 

Men spørsmålet er jo litt om tilsynet liker eksospottene der. Mener å huske at det er noe krøll med sidepipes, kan nok fint stemme det som ble postet over med 30cm bak siste dør el.lign.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det et problem som kan løses ved å bruke keramikk bak skjørtet og på potta?

 

Så på OCC på discovery og der brukte de det.

Dem fikk keramikk inne i rørene slik av varmen gikk ut gjennom utløpet istede for at selve materialet på røret ble vanvittig varmt.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De avstivingene av MDF eller hva det nå er dere bruker når dere støper inn baffelringene. fjerner dere de igjen?

 

Funker glassfiber fett som subkassemateriale? Tenker lydmessig da.

 

1. spm: nei, siden polyestern trekker inn i treverket og fester seg i det.

2. spm: ja! :) det kan jeg gå god for! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De avstivingene av MDF eller hva det nå er dere bruker når dere støper inn baffelringene. fjerner dere de igjen?

 

Er stativene, all glassfiberinstalasjonen og subkassene uttagbare?

 

Funker glassfiber fett som subkassemateriale? Tenker lydmessig da.

 

glemte å svare deg gitt :)

 

NR1: Ja jeg fjerner de avstivnings ringene

NR2: Alt er uttagbart ja

NR3: Som før nevnt, er vel ikke helt opptimalt men selv har jeg gjort det et par ganger, legger 6-8lag duk og støyisolerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7 lag skal vel tilsvare 22mm mdf, har jeg hørt rykter om.. så 6-8 gode lag med glassfiber burde gjøre susen, det. Om det egner seg eller ikke, rent lydmessig, har ikke jeg noe svar på.

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår