Tazzen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det med potta blei knall tøft!:) alt annet å btw Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 heftige greier detta her !! elsker pottene du har laget til :D som Tazzen sier: og alt annet å btw ;) nice work! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Blir bare bedre og bedre dette her ja.. :) Men spørsmålet er jo litt om tilsynet liker eksospottene der. Mener å huske at det er noe krøll med sidepipes, kan nok fint stemme det som ble postet over med 30cm bak siste dør el.lign. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 De avstivingene av MDF eller hva det nå er dere bruker når dere støper inn baffelringene. fjerner dere de igjen? Er stativene, all glassfiberinstalasjonen og subkassene uttagbare? Funker glassfiber fett som subkassemateriale? Tenker lydmessig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hvis dere skal kjøre eksosen flush med "kanalen", blir det ikke så varmt at lakken rundt bobler da? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det satt jeg også å lurte på... Ideen var fet som bare f...!! :D Men regner jo med at disse gutta veit hva de driver med, uansett ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er ikke det et problem som kan løses ved å bruke keramikk bak skjørtet og på potta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er ikke det et problem som kan løses ved å bruke keramikk bak skjørtet og på potta? Så på OCC på discovery og der brukte de det. Dem fikk keramikk inne i rørene slik av varmen gikk ut gjennom utløpet istede for at selve materialet på røret ble vanvittig varmt. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skal ikke bli noe problem med varmen, åpningen rundt røret skal være litt større enn den er nå. Lakken i seg selv tåler ganske høy temp. , når man ser på enkelte bakfangere så smelter plasten lenge før lakken bobbler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 De avstivingene av MDF eller hva det nå er dere bruker når dere støper inn baffelringene. fjerner dere de igjen? Funker glassfiber fett som subkassemateriale? Tenker lydmessig da. 1. spm: nei, siden polyestern trekker inn i treverket og fester seg i det. 2. spm: ja! :) det kan jeg gå god for! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Lydmessig er ikke glassfiber noe kjempegodt egnet da det skal endel tykkelse for å få dette like stivt som treverk. Så små arealer med glassfibersom mulig og god demping er vel noen nøkkelord her :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 De avstivingene av MDF eller hva det nå er dere bruker når dere støper inn baffelringene. fjerner dere de igjen? Er stativene, all glassfiberinstalasjonen og subkassene uttagbare? Funker glassfiber fett som subkassemateriale? Tenker lydmessig da. glemte å svare deg gitt :) NR1: Ja jeg fjerner de avstivnings ringene NR2: Alt er uttagbart ja NR3: Som før nevnt, er vel ikke helt opptimalt men selv har jeg gjort det et par ganger, legger 6-8lag duk og støyisolerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 6-7 lag skal vel tilsvare 22mm mdf, har jeg hørt rykter om.. så 6-8 gode lag med glassfiber burde gjøre susen, det. Om det egner seg eller ikke, rent lydmessig, har ikke jeg noe svar på. Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 takker for alle svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 nå skjer det veldig lite her.. ikke noe oppdateringer på gang?!? :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg