Audicab Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 nå skjer det veldig lite her.. ikke noe oppdateringer på gang?!? :) hehe så så, vi må jo få puste også da ;) Skjer noe hele tiden men ikke alt er noe å ta bilder av..skiftet girkassen,pusset++++++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja er vel ingen andre prosjekt her inne som har så rask frammgang?? Morten du får få deg fotograf som kan ta bilder :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja er vel ingen andre prosjekt her inne som har så rask frammgang??Morten du får få deg fotograf som kan ta bilder :) Mvh nei dem har satt opp til et voldsomt tempo.. men da må dem jo holde det tempoet å ikke sakke av sånn.. ;) hehe neida, morten dere skal få puste litt også.. :) kan du ikke skaffe meg en demo/spons deal på noe anlegg? ;) foresten Frank, litt OT, men jobber fardin for Fritz carl? og du kjenner vel richard som jobbet/jobber der? Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei Franks far jobber ikke for FKP men derimot min gjør det;) Rikard er naboen til Frank og ja vi kjenner ham godt begge to. Og Morten...nice work som vanlig Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei Stammer fra fiske familie, min far er fisker . Noe jeg selv drev med i flere år . Nå er det bilstereo som gjelder + litt Taxi kjøring . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 For et rått prosjekt! Dette ser veldig forseggjort ut, og det er det vel også.. ;) Gleder meg til å se resultatet! Stå på! :D Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 fryd for øyet dette! ser frem til mer bilder og oppdateringer på stereo/eksos løsningen ;) natta ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei Stammer fra fiske familie, min far er fisker . Noe jeg selv drev med i flere år . Nå er det bilstereo som gjelder + litt Taxi kjøring . Mvh hehe ok.. mener richard som snakka om det.. :P men mulig jeg husker totalt feil.. :P men du vet hvem richard er? han hadde jo noe anlegg i en av lastebila til fritz carl. :P husker jeg sto å bantes lenge på hvorfor anlegge mitt enda sto å spilte en gang.. så var det fanmeg i lastebiln hannes det sto å dura som fan.. :P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hehe så så, vi må jo få puste også da ;)Skjer noe hele tiden men ikke alt er noe å ta bilder av..skiftet girkassen,pusset++++++++ fan så "tungpustet" dere er da.. :P ikke noen nye bilder på gang? ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 fan så "tungpustet" dere er da.. :P ikke noen nye bilder på gang? ;) nei har ikke tatt noen nye bilder. Har tatt det litt rolig et par dager da vi har innsett at vi ikke rekker Gatebil Rudskogen i Juli. Men masser av bilder blir å komme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 litt OT han hadde jo noe anlegg i en av lastebila til fritz carl. :P husker jeg sto å bantes lenge på hvorfor anlegge mitt enda sto å spilte en gang.. så var det fanmeg i lastebiln hannes det sto å dura som fan.. :P er det lenge siden?? var nok min fars bil dette...en FH12 GlobeXL som kjørte ICA-varer. denne stereoen ble for ikke lenge siden montert over i Rikards Scania R500. back to Topic. kjenner jeg Morten rett skjer det stadig noe med prosjektet...er bare ikke alt som er like spennende å ta bilder av. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 dagens update: Sveise på endene på ny kanalene og smurte grunning på de og bilen Her sveises det lages ca 10mm lengre og knekkes deretter rundt på baksiden kuttes rett på undersiden Her er grunnen til det ikke er så mye updates for tiden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 litt OT er det lenge siden?? var nok min fars bil dette...en FH12 GlobeXL som kjørte ICA-varer. denne stereoen ble for ikke lenge siden montert over i Rikards Scania R500. back to Topic. kjenner jeg Morten rett skjer det stadig noe med prosjektet...er bare ikke alt som er like spennende å ta bilder av. er noe lenge siden jeg har snakka med rikard.. dette var i 2002 på sommern.. men dem kjørte ICA varer da ja.. jobbet der da.. eller jobbet der helt til nylig.. ;P anlegget sto i en scania da og.. men lurer på om det ikke var bare et "prøve" prosjekt.. men husker Rikard snakket om at han kjente Frank og noe slikt.. :P såe.. men din far? hvem er det? jobber han for Fritz Carl? Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Her er grunnen til det ikke er så mye updates for tiden ;) hehe DA skjønner jeg jo at det ikke skjer så mye.. ;) kommer til svolvær å prøver den dær snart.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dagens update: Kanal skjørt sveiset og tinnet på plass pansret er sparklet og pusset. første runde fyller lagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg