Gå til innhold

VW Bolf: Ground Zero

Ranger emnet

Audicab

Anbefalte innlegg

• Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja er vel ingen andre prosjekt her inne som har så rask frammgang??

Morten du får få deg fotograf som kan ta bilder :)

Mvh

nei dem har satt opp til et voldsomt tempo.. men da må dem jo holde det tempoet å ikke sakke av sånn.. ;) hehe neida, morten dere skal få puste litt også.. :) kan du ikke skaffe meg en demo/spons deal på noe anlegg? ;)

foresten Frank, litt OT, men jobber fardin for Fritz carl? og du kjenner vel richard som jobbet/jobber der?

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Stammer fra fiske familie, min far er fisker .

Noe jeg selv drev med i flere år .

Nå er det bilstereo som gjelder + litt Taxi kjøring .

Mvh

hehe ok.. mener richard som snakka om det.. :P men mulig jeg husker totalt feil.. :P men du vet hvem richard er? han hadde jo noe anlegg i en av lastebila til fritz carl. :P husker jeg sto å bantes lenge på hvorfor anlegge mitt enda sto å spilte en gang.. så var det fanmeg i lastebiln hannes det sto å dura som fan.. :P

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT

han hadde jo noe anlegg i en av lastebila til fritz carl. :P husker jeg sto å bantes lenge på hvorfor anlegge mitt enda sto å spilte en gang.. så var det fanmeg i lastebiln hannes det sto å dura som fan.. :P

er det lenge siden??

var nok min fars bil dette...en FH12 GlobeXL som kjørte ICA-varer.

denne stereoen ble for ikke lenge siden montert over i Rikards Scania R500.

back to Topic.

kjenner jeg Morten rett skjer det stadig noe med prosjektet...er bare ikke alt som er like spennende å ta bilder av.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT

er det lenge siden??

var nok min fars bil dette...en FH12 GlobeXL som kjørte ICA-varer.

denne stereoen ble for ikke lenge siden montert over i Rikards Scania R500.

back to Topic.

kjenner jeg Morten rett skjer det stadig noe med prosjektet...er bare ikke alt som er like spennende å ta bilder av.

er noe lenge siden jeg har snakka med rikard.. dette var i 2002 på sommern.. men dem kjørte ICA varer da ja.. jobbet der da.. eller jobbet der helt til nylig.. ;P

anlegget sto i en scania da og.. men lurer på om det ikke var bare et "prøve" prosjekt.. men husker Rikard snakket om at han kjente Frank og noe slikt.. :P såe..

men din far? hvem er det? jobber han for Fritz Carl?

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider