Frk. CitroX Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Wow, kjempe bra! Blir spennende å se resultatet. :) Siter "En sjåfør er den farligste delen av en bil." "Man finner raskere parkeringsplass med en liten bil. Til gjengjeld leter man lenger etter den." "Når en mann åpner bildøren for sin kone, har han enten ny bil eller ny kone." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Denne bolfen her blir bare helt rå når den blir ferdig! Utrolig bra arbeid!! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scallone Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Savner updates!.. :( Ellers ser dettte helt sykt ut! :D Nice Job! Siter §-Nissan Sunny 1.6 Sr §-Volkswagen Polo 1.4 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hoost hellothere Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Dette er det råeste prosjektet jeg har sett på hele bilforumet.. Masse innspirasjon til folk som trenger det.... Stå På Gutter! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hvor får jeg kjøpt Ground Zero ting da?;-) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 http://www.iceaudio.no er importør tror jeg. sjekk ut http://www.biler.no/bilstereo for linker:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 noen fler updates m bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Ja og mange flere, sjekk lista på http://www.iceaudio.no Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg vil ha update :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Fy fader for et villt prosjekt! Gleder meg til å se ferdig bilen ja. men gleder meg også til update! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 kom med mere updates da!:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Syyykt vilt proskjekt! Dette MÅ dokumenteres med mange bilder; en fryd for øyet :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 men på tide med en update nå :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 tror noen ligger og sover litt jeg ;) :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg