^Malin^ Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 :fatality: sykeste jeg har sett.. noe så sinnsykt rått!!! stå på gutta!! gleder meg til updates... :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 kommer dere igang igjen snart eller :P trenger noe godt lesestoff.... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomas72 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ja, det hadde vært gøy å se hvordan det går med dette prosjektet. Bilen ser rimelig heftig ut :) Siter Honda Civic EX 06 Konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Sykeste jeg har sett på lenge... utrolig bra gjennomført :) gleder meg til å se mer.. keep em comming Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Takker for det folkens :) Har gjort masse...men ikke med bilen :) Driver å innreder mitt eget verksted nå, står klart til nyttår...da blir det liv :) __________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 *Gleder seg* Har ekstremt stor respekt for arbeidet ditt, både med Audien og Bolfen :pray Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Så skjer det mer her etter nyttår? Slik å forstå!? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Så skjer det mer her etter nyttår? Slik å forstå!? =) Yess ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 gleder meg.. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 samme her Erik Andre ;) morro med prosjekter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 *Telle ned dager* :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Nå er det vel over nyttår vel! :P Skjedd noe? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Liker prosjektet ditt ja, blir veldig bra finish på den når det er ferdig ja. Gleder meg til mer bilder av den ja. Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hvor får jeg kjøpt Ground Zero ting da?;-) gundersenautoparts.com Mere service innstillt mann skal du lete lenge etter, fine priser er det og. anbefales på det aller stærkeste:) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.V@$$b0t|\| Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 noe nytt med bolfen ? tror kanskje stikkordet her er Clean ? mulig at jeg kan stikke innom og se på bilen hvis jeg er i svolvær ?:) ble mange spm :p Siter Kjøretøy: golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td -audi coupe quattro.prosjektet x golf 2 -91 x golf gti 16v -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg