dynaBel Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 er rimelig dødt her ja Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Hva skjer egentlig med denne bilen? :P alle trådene jeg leser om den slutter brått :P Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Dette er noe av det sykeste jeg har sett! Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 lite updates her hehe Har holdt på med litt av hvert, ett par prosjekter med foto forbud ;) Tok meg en økt på Bolfen ikveld, bearbeiding av gammel "tabbe" ;) Opp med forskaling og litt støpeplast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Er Bolfen et slikt evighetsprosjekt eller? Den så rimelig langt fra ferdig ut.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Er Bolfen et slikt evighetsprosjekt eller? Den så rimelig langt fra ferdig ut.. So? noen som har sagt den var ferdig? Edit: hurra godt observert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xMariusx Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Najs.Har savnet update`s herfra :) Siter BMW E36 325 M-Tech Honda Civic Lsi -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Greit at ingen sa den var ferdig, men denne tråden ble starta i mars 2006, det er snart 2 år siden... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Greit at ingen sa den var ferdig, men denne tråden ble starta i mars 2006, det er snart 2 år siden... Hva så? Man bruker den tiden man vil selv sant, og plager det deg at prosjektet har stått en stund er det ingen som tvinger deg til å se her vel!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biloholiker Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hva så?Man bruker den tiden man vil selv sant, og plager det deg at prosjektet har stått en stund er det ingen som tvinger deg til å se her vel!! Det er kanskje noen som er nysgjerrige på resultatet, må jo få lov å ytre sin mening uten at du biter av de hue. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det er kanskje noen som er nysgjerrige på resultatet, må jo få lov å ytre sin mening uten at du biter av de hue. Rune Jeg biter ikke haue av noen, men blir forbannet over nivået på forumet her. Når jeg flere ganger har forklart hvorfor prosjektet har stått iro så er det tydeligvis enkelte som har vanskelig for å lese! Nysgjerrige har alle lov til å være takk og pris for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Najs.Har savnet update`s herfra :) hehe sjønner jeg ;) satser på litt framdrift nå... så får vi se om jeg gidder å oppdatere tråden her på bilforumet eller jeg benytter andre forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xMariusx Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hehe sjønner jeg ;) satser på litt framdrift nå... så får vi se om jeg gidder å oppdatere tråden her på bilforumet eller jeg benytter andre forum. Følger med på i tråden den på bilstereoforumet òg ;) Siter BMW E36 325 M-Tech Honda Civic Lsi -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Følger med på i tråden den på bilstereoforumet òg ;) Det er bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 regner med at du oppdaterer på VACN? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg