Audicab Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 regner med at du oppdaterer på VACN? ;) Seff. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Du er geni :) Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Fikk en snar økt på denne imellom andre prosjekter idag: Slipe til støpeplasten og ett par lag me polyester og duk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 skikkelig på hugget igjen nå ;) bare bruk den tiden detta trenger. det er da det blir bra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Aiaiai, er dette hårsår tråden eller? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Aiaiai, er dette hårsår tråden eller? Overhode ikke, men er derimot en tråd som klarer seg fint uten dine oppgulp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Jeg posta ingenting om min bil fra feb til sept, og noen etterspurte oppdateringer og lurte på om det ikke sku skje no snart. Biter ikke av hodet på noen av den grunn. Ser ikke at du har noen grunn til å ikke svare høflig du heller. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Jeg posta ingenting om min bil fra feb til sept, og noen etterspurte oppdateringer og lurte på om det ikke sku skje no snart. Biter ikke av hodet på noen av den grunn. Ser ikke at du har noen grunn til å ikke svare høflig du heller. Hvorfor bør jeg være noe høflig ovenfor deg? når det endelig kommer bilder så er din første kommentar om det er ett evighetsprosjekt! du burde iallefall være istand til å unngå den type komentarer om du har egne prosjekter som ikke er ferdig ennå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Ro dere nå ned :) Kan jeg tørre å spørre om dere har noen dato dere jobber mot? Lykke til! Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Overhode ikke, men er derimot en tråd som klarer seg fint uten dine oppgulp! Problemet med bilforumet er at det er utrolig mye "snørrunger" her... Ikke meninga å tråkke på noen, men man kan bli utrolig overgitt over hvordan kjempebra tråder som f.eks. denne blir ødelagt med usakelig mas. Her bruker voksene, proffe folk mye tid og energi på å vise hva de holder på med på en skikkelig informativ måte og da fortjener de å slippe alt maset om at ikke det skjer noe etc. Det hender noen har et liv utenom bilforumet og garasjen :) Men over til det jeg lurte på, hva bruker dere for å plastsveise? Synes dette er et kjempebra prosjekt selv om jeg overhode ikke er en VW mann, endel tips å ta med seg her :) Gleder meg til å se ferdig resultat! Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Problemet med bilforumet er at det er utrolig mye "snørrunger" her... Ikke meninga å tråkke på noen, men man kan bli utrolig overgitt over hvordan kjempebra tråder som f.eks. denne blir ødelagt med usakelig mas. Her bruker voksene, proffe folk mye tid og energi på å vise hva de holder på med på en skikkelig informativ måte og da fortjener de å slippe alt maset om at ikke det skjer noe etc. Det hender noen har et liv utenom bilforumet og garasjen :) Men over til det jeg lurte på, hva bruker dere for å plastsveise? Synes dette er et kjempebra prosjekt selv om jeg overhode ikke er en VW mann, endel tips å ta med seg her :) Gleder meg til å se ferdig resultat! Takk for den, var akkurat det jeg tenkte på ;) Vi bruker "profft" plast sveise utstyr, dvs en litt avansert varmlufts pistol med en spesiell spiss som man fører plast tråder inn. Skal fikse noen bilder av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 litt fotos fra dagens økt: sliping, glassfiber sparkel og fin sparkel: forsterktet undersiden med ett par lag duk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Har bare lyst å si at dette synes jeg er kjempespennende å lese! Skulle gjerne kommet og sett på deg i aksjon. Har utrolig lyst å lære glassfiber, plastsveis, vanlig sveis og lakk! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Har bare lyst å si at dette synes jeg er kjempespennende å lese! Skulle gjerne kommet og sett på deg i aksjon. Har utrolig lyst å lære glassfiber, plastsveis, vanlig sveis og lakk! :) Takk for det :) Ja bare å ta turen det, kaffe kan du også få ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Har sett masse bygging av anlegg,MEN dette er desidert det beste! Jeg syns det er helt syk det du gjør.. Bøyer meg i støvet:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg