Aeomholt Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Har skjedd litt idag også selv om det ble mest kaffe :) Her et bilde som viser plast sveise pistolen, mangler tuten på her på bilde. Trådene på siden er ulike plast typer, maskinene er en Leister Samme sveisepistol som mange bruker til belegg, men da med et rør som mater tråden :) Finnes det noe jeg som ikke har en slik en kan bruke, en form for reaksjonssveis? Takk for info Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Litt fra kveldens økt: Laget ferdig forsterker platene, genialt verktøy som borrer og forsenker :) Støydempet det som kommer bak: Feste av forsterkere: Maskering, og tilpassing, tilslutt en runde støpe plast for å tilpasse imot: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Generelt, så liker jeg ikke disse "showbilene"... Men denne synes jeg var i en egen klasse, den fenget meg så bra allerede ved første bilde og info om hva som skulle gjøres at jeg ble sittende og lese 26 sider om den:p Synes den begynner å ta veldig bra form nå, gleder meg til å se den ferdig/bygge prosessen mot ferdig stillelse. Og jeg synes du skal bare overse han som driver og ødlegger den fine posten din, han kan ikke ha mye mellom ørene. Ett tips til han er å prøve ut selv hvor lang tid det tar å bygge noe slikt, tar lang tid bare å drive med retting/cleaning +++ Dette er ett byggverk som tar tid, og vil alltid ta tid:p MVH killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Sier litt når nesten 90 000 har sett på denne tråden. Sykt rått prosjekt må jeg si! Stå på! Siter BMW 520iA E39 1997 Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/209531-probe95-s-bmw-520ia-1997-e39.html#post2323654 X Ford Probe 1995 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Gutta, gutta....se han far korr flink han e! ;) E karn så kain tingan sine! :) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvordan går det med Bolf for tiden? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 er bilen levende den dag i dag? ser sykt rå ut! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Den er iallefall ikke knust eller solgt :) Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 *legger meg til update lista* :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Updates plz!??? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Siste update var for over et år sia! Er det VM i å dra opp gamle tråder her om dagen eller?? Tror Morten har nok andre biler å styre med om dagen også. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 eirik snakka faktisk at han skulle begyne på den igjen ,men tiden vill vise hva som skjer.:) kansje til sommer kansje ikke:) Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindquister Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Har ikke vært medlem av BF lenge, men hittill er dette det beste prosjektet. Syntes det tok litt brått slutt. Fikk ikke se sluttressultatet,er det noen som har bilder av bilen? Siter " This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benja92 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 meget fint prosjekt du holder på med her! stå på :) Siter 2000-Volkswagen passat 1,9TDI 2000-Audi A4 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 må først og fremst på peke att dere gjør en vanvittig bra jobb, tror ikke alle forstår hvor mye arbed som ligger i ett slikt prosjekt, ikkje jeg heller men folk som har dreve ett prosjekt ser for att oj, faen... det er vist mer arbeid enn man først trodde og med alt det dere har gjort bøyer jeg meg i støvet for dere, har selv både hatt prosjekt og driver med prosjekt og innser en ting, ting tar tid... kommer til å følge med på dette prosjekte ettersom de bor en vw gutt i meg og dette prosjekte var noe for seg selv. hvis jeg skal påpeke en ting jeg ikke likte med bilen tror jeg det må bli felgene men de er jo litt smak og behag spørr du meg.. stå på videre gutter og husk en ting, dere gjør en goooooood jobb. all respekt til dere :) Mvh Vegard Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg