Odd-Helge Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Er jo rett som det er i dine trakter så jeg får vel plinge på neste gang så jeg får se Galskapen med egne øyne :bok Lofoten Køstom Kars:pray Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Er jo rett som det er i dine trakter så jeg får vel plinge på neste gang så jeg får se Galskapen med egne øyne :bok Lofoten Køstom Kars:pray det må du gjøre :) får stor pakke fra Iceaudio/audioteam (ice cream team) på onsdag/torsdag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 får stor pakke fra Iceaudio/audioteam (ice cream team) på onsdag/torsdag hehe ja vist Tullpost er i "godlunnet" Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Begynte med kassen for 12"eren, må lage den litt spesiell for å få til det oppsettet som er planlagt...faktisk syv deler hvor det bare er to 90 gradere :) Mange pakker kom idag :) Connection Audison eske: Strøm, Jord og høytaler: Grond Zero kasse, mangler noe men... Votex fronteppe: Klart for lakk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Vakkert arbeid... Gleder meg til å følge med videre :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Gleder meg over denne Bolfen.Tydligvis flere :magic ere.Utrolig artig prosjekt her også......................Gleder meg videre.......:afro Off topic Morten men front lykter pris på SuperStyling,er det pr stk eller par.Tenker da til Golf 4. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hmm.. Den kassa så rar ut... Hehe Gleder meg til å se mer! Blir alltid bedre når det nærmer seg finnishen! ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Off topic Morten men front lykter pris på SuperStyling,er det pr stk eller par.Tenker da til Golf 4. det er par pris, men send meg en pm på hvilken type du hadde tenkt så ordner jeg god pris hos dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hmm.. Den kassa så rar ut... HeheGleder meg til å se mer! Blir alltid bedre når det nærmer seg finnishen! ;) Ja den er rar, tidenes rareste jeg har bygd hehe :) Ja nå skal det bli fart her :) Vakkert arbeid... Gleder meg til å følge med videre Thanks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 meget bra dette her! litt artig å se den delte baksette ditt, siden jeg hadde også vurder det og men jeg har tenkt å prøve heller med fører/passajer stoler da de ikke trenger noe form for støtte baki og i tilleg kan bli svingbare damndamn men blir vel til neste sommer!! kul prosjekt!! :cool: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Dagens økt: Unge Hansen lærte seg å sveise idag :) å lagde rammer til forsterkerene.. fester: Kabel gjennomføring i torpedovegg: Fyller på dørtrekkene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan jeg spørre hvilken fyller du har benytta? :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan jeg spørre hvilken fyller du har benytta? :) Det er vel Stanlox sin fyller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Det er vel Stanlox sin fyller :) Den pasta-lignende fyllern? :) Ser ut som det ga temmelig strøkent resultat i allefall :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Den pasta-lignende fyllern? :) Ser ut som det ga temmelig strøkent resultat i allefall :) Det må jeg spørre Erik om, er han som svinger sprøyta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg