Audicab Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 lagde rammen til det "nye" gulvet i bagasjen idag, denne skal støpes inn i hoved dekslet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Dagens update: Lagde fester og festet det "nye" gulvet plastsveiset mere på fangeren, og spaklet med spakkel beregnet for plast. et par bilder av en Polo vi også har styret litt med, denne skal selges. kan nevne kyalami flash lakk, open air, blått colour concept interiør, just senk. +++++++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Digger planene deres, har fått øynene mer og mer opp for 2delte farge sjøl. Kult at dere lar det gå igjen inne i bilen! Tøft at dere tørr å satse på en bil som alle synes er kjedelig! Synes det sjøl, men her viser dere at det går faktisk ann å få det annerledes :D Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Dette er et sinnsykt bra prosjekt. Alt ser så lett ut når dere gjør det. Kan bare si VELDIG bra. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 dagens update: fortsatte på front fangeren helt til vi oppdaget at vi hadde tatt feil. Golf leppe passer IKKE på Bora fanger. Bora fanger er mye spissere, se bilde ferdig rammer, klart til fleece maskert med tape og plastfolie så det ikke skal bli så mye gris med polyesteren fleecen på plass :) første runde polyester Nytt tank lokk kom idag, en motorsykkel måtte ofres hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 utrolig bra og imponerende!! stå på! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 heY.. Hvordan har du festet fleesen rundt kanten på bagasjen? Lim? Jeg skal trekke i bilen min i sommer. Fra kanten rundt hele bagasjen. Men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal feste fleesen. Tips? Ser supert ut dette. :) MVH Tom Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bubben Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Dette blir veldig bra gutter! Nå er det ikke lenge til treff, så stå på:) Imponerende arbeid:) Siter De som sier at det vi har laget er rævva får gjøre det bedre sjøl da, og sende et bilde etterpå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 heY.. Hvordan har du festet fleesen rundt kanten på bagasjen? Lim? Jeg skal trekke i bilen min i sommer. Fra kanten rundt hele bagasjen. Men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal feste fleesen. Tips? Ser supert ut dette. :) MVH Tom jeg tapet først så brukte jeg smelte lim :) Dette blir veldig bra gutter!:)Nå er det ikke lenge til treff, så stå på :) Imponerende arbeid Jo takk, ja vi styrer på...mye som skal gjøres ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Dagens update: Bakluka ble tinnet og spaklet hjullager husene sandblåst, grunnet og lakkert et par lag med duk ble lagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Flinke gutter! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ser utrolig bra ut ! får lyst å bygge selv nå :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hvordan blir det med dynamostøy når man skrur fast forsterkerne i noe såm e sveiset fast i karoseriet?? Har lest noen få plasser dær di anbefaler å ikke gjøre dette før å ungå støy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hvordan blir det med dynamostøy når man skrur fast forsterkerne i noe såm e sveiset fast i karoseriet??Har lest noen få plasser dær di anbefaler å ikke gjøre dette før å ungå støy det blir ingen problem da forsterkerene ikke skal skues fast i stålet.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 okei;) skikkeli fett prosjekt dere har dradd i gang her...stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg