saab9000 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 jeg lurer på om denne her er for dyr i pris? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=913339&username= ! å åssen tror dere den er? den er jo turbo konvertert! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 80.000kr syns det hørtes mye ut for en som hadde gått 180000km? eller hva syns dere! maks 70.000kr? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 80.000kr syns det hørtes mye ut for en som hadde gått 180000km? eller hva syns dere! maks 70.000kr? Gi bud på 70k du. Var veldig fin da men. 180.000 er egentlig ikke mye på en gammel bil. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Gi bud på 70k du. Var veldig fin da men. 180.000 er egentlig ikke mye på en gammel bil. okey,for jeg så på en annen til 65000kr å den hadde gått 128000km! da stussa jeg litt på den her skjønneru! ny kamelon lakk hadde den å! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 kameleonlakk = ut. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 kameleonlakk = ut. hvorfor det? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 det er rullemaling som er tingen naa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 hvorfor det? Fordi, i min mening, så er det altfor flashy for en klassisk bil som corradoen er. Det ser kanskje kult ut når du ser det for første gang, men jeg tror den er veldig lett å "gå lei av". Men selvfølgelig, om max power "iz your thang", så for all del. Bare husk den kommer til å bli vanskelig å selge igjen. Iallefall ikke la selgeren bruke lakken som et salgsargument. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Fordi, i min mening, så er det altfor flashy for en klassisk bil som corradoen er. Det ser kanskje kult ut når du ser det for første gang, men jeg tror den er veldig lett å "gå lei av". Men selvfølgelig, om max power "iz your thang", så for all del. Bare husk den kommer til å bli vanskelig å selge igjen. Iallefall ikke la selgeren bruke lakken som et salgsargument. okey,takk! kan jo gå ned i pris siden det er kamelon farga, å si at det ikke er så veldig populært med sånn lakk! ikke mer en 70000/75kr for den syns jeg da! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 jeg betalte 70k for min, og det var ikke for mye for å si det slik. Det at den har skinn er selvfølgelig også et pluss. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 80k er greit nok, men den prisen de skriver klarer du nok alltid å prute ned litt. Så si 65 og gå opp til 70 :D Om ombyggingen er gjort skikkelig, bilen er bra og alt fungerer så er d jo en grei pris. Syns ikke corrado kler kamelon lakk. Felgene var jo ikke det helt store heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Herregud, selvom selbekk mener den lakken er ut så er jo ikke det den generelle meningen nødvendigvis. Kan ikke prute fordi det er sånn lakk:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Herregud, selvom selbekk mener den lakken er ut så er jo ikke det den generelle meningen nødvendigvis. Kan ikke prute fordi det er sånn lakk:) Klart prutegrunnlag når den er så stygg :D Problemet er jo også med slik lakk at om du riper opp en del så må hele bilen lakkes omigjen så en ikke får skille i lakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Tror det vil funke dårlig når selgeren regner lakken for en grunn til å kjøpe bilen, så kommer noen å skal prute p.g.a. det. Men om du finner skader i lakken er det noe helt annet. Enig i det. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg sier bare at biler med kameleonlakk er vanskeligere å selge, og at man derfor kan få et avslag i prisen pga. dette. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg