Gå til innhold

Spotta 2 fete biler på nesbru ved rema1000

Ranger emnet

shaniboy

Anbefalte innlegg

Linken funker ikke, Alex! Akkurat som bilen din når du setter på pop-off;) Hehe..

Jeg fjerna den, var så mye dårlig bilder. Bortsett fra det med Ligthningen på..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg håper denne bilen er flyttet nå, med tanke på at du gir både veibeskrivelse og bilder?

Det er den... men fjerna det allikevel.

Den står jo for allmen beskuelse for de som gidder å forville seg inn dit uansett...

Stått der i hele vinter omtrent... helt nedsnødd. Bulka hjørne forran, sikkert skjedd ved brøyting rundt der den stod.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og da trenger man ikke uttale til avisa at den koster nærmere 500.000,- uten skilter heller...doh

hmm hallo horvald er jo kjent for at han "skryter" på seg "litt" da.. 200 hk kan fort bli til 500+ på en god dag.. men ja grei bil til de som liker ris kokere.. 1 milliard kinesere/japanere kan jo ikke ta feil.. nei da.. men 500k for den bilen (hvis det er det den koster på hvite skilt, som noen sa) så er det WAY to mutch mener jeg da.. man får jo mye morro for 500k liksom.. evt ny leilighet på stapp-inn... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gule som var i gatebil blå for ei stund sia? norges første på hvite skilter elns?

Den første s15 var vel Kenneth Moen sin... den Gule er Horvald sin... veit han gledet seg i mange mnd før han fikk den til norge...kjøpt gul og er fortsatt gul... han har vel små pelt litt på den:) den gamle til horvald var ganske fet ja:D han solgte den for en god pris.. husker hva den gikk for men, men mer en nok... men det var mer en det jeg noen gang hadde gitt for en s14a! men men... hver sin smak:) hehe evo`en er hvertfall perry sin... går meget bra;D hvertfall når jeg så han;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

evo hørtes og så ut som den var helt orginal, så på når han dro på...kommer snart en ny TME i område :P hehe

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider