Gå til innhold

Spotta 2 fete biler på nesbru ved rema1000

Ranger emnet

shaniboy

Anbefalte innlegg

lars kom innom med en søknad haha :P

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stod å prata med han på PizzaGutta 8/5

Traff han i Sandvika 9/5

Traff han i Sandvika x2 9/5

Skulle egentlig hatt den på bukk på verkstedet "mitt", men så sviktet "mx6" oss.. 9/5

Fet bil ass..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaars:litt bedre forklaring om hvor i hallenskog den befinner seg? bor nemlig i heggedal og har aldri sett den i hallenskog når jeg har vært der.

for det første:

heff_88 har du audi coupe GT mørk blå med mørke lys bak??...isåfall så så jeg den i asker og den var DRIT feeet!!

for det andre: den blå S14`en trur jeg det er en som bor eller bodde i humlestien i asker som eide, og når jeg gikk med avisene der så så jeg den ofte...og for en lyd den hadde.....

-MB 190E 1988 modell (artig bil).

-BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*)

-MB 190E 1989 modell (solgt)

BARE BMW og MB!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gamlebilen hans (Den lilla SX'en) er på veien igjen med vingen på osv.

Så den i Asker for et par dager... fin bil! :)

ja lilla da....eller blåaktig og det er riktig det at han har spoiler på den....

-MB 190E 1988 modell (artig bil).

-BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*)

-MB 190E 1989 modell (solgt)

BARE BMW og MB!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell ikke så vanskelig det.. hvis man godkjenner bilen i tyskland før den så kommer til Norge så må den jo bli godkjent her og..

hvorfor godkjenne en bil i tyskland når du bare kan ta den rett inn til landet... er ikke noe problem å få en s15 til norge... værre med skyline.. er ikke så rå på det punkte men de fleste biler får jo skilter i norge nå;D gud takk for det;)

alt du ser på utseende på bilen til horvald står i vognkortet;) så kjipt for politiet for de kan nesten ikke ta han for noe heller:P hhihihihii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor godkjenne en bil i tyskland når du bare kan ta den rett inn til landet... er ikke noe problem å få en s15 til norge... værre med skyline.. er ikke så rå på det punkte men de fleste biler får jo skilter i norge nå;D gud takk for det;)

alt du ser på utseende på bilen til horvald står i vognkortet;) så kjipt for politiet for de kan nesten ikke ta han for noe heller:P hhihihihii

Bilen må jo holdes i mest mulig original stand når den er registrert på motorhistorisk grunnlag. Og ble det produsert venstrestyrte S15'er?

Hvis ikke må man vel få TÜV godkjenning eller noe før den kan registreres i Norge så vidt jeg vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider