Gå til innhold

Fast fryst bil og is på vinduer osv, hva faen gjør jeg?

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

har selv hatt nogenlunde samma problem, en bil som var snødd inne med snø opp til rutene på alle sidene.. gravde hull til at eksosen kunne komme ut og gravde frem den ene døra, en time på tommgang med allt av varme på fult var all snøen og isen rundt om på bilen såpass løs at jeg kunne bare koste den av :D

edit: men brukte alikavell to timer på og spa den ut i fra "parkerings plassen" i hagen da :roll:

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en byggovn som går parafin, da får du tint opp bilen fort.. Tror jeg kanskje ville stått å passa på, så ikke bilen ble tint fortere en du ønsker (les: ta fyr) :hammer

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få lagt inn noen bilder i løpet av kvelden, ir'en ekke helt medgjørlig akkurat nå..

Vi fikk den ikke løs, så bilen ble stående enn så lenge, skal gjøre ett nytt forsøk til onsdag eller torsdag :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med havarert motor så blir nok det vanskelig å få til ja,

da blir det nok å skrape så mye jeg kan, se om jeg kan få løsna noe, evt sette en vifteovn inni bilen for å få vekk det på rutene og taket hvertfall...

Prøv å få opp en dør, og sett inn vifte om, men blås varme på girkassa også og drivknuter og slikt, så du får bilen til å trille.

Og så få bilen inn i en varm garasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider