Gå til innhold

Endelig...242:D

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var og hentet meg to biler på lørdag (25.03.06). Det ringte plutseli en kar for et par uker siden og sa at han hadde en "liggende". Så jeg kjøpte bilen..den og en 242GT.

Denne er en 81 mod. Veldi lite rust og stort sett godt bevart ser det ut som, eneste er at det er århundrets styggeste farge. Men det betyr ingenting..

Det var et påbjynt volvo orginal prosjekt, men han hadde ikke tid til mere.

Det sitter noen Volvo carbon dempere på han, rally fjærer forran, nesten nytt GT eksosanlegg og 20mm spacere bak. Motoren er en lynkvass B19A.

(Felgene på bildet hører til 240en)

Bilder av GTen og flere av den andre kommer, var så inni helvete kaldt ute i dag at jeg så ikke poenget i å stå og ta biler i dag. brrrrrrrrr.

P3260064.jpg

P3260063.jpg

P3260062.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer på treff til bergen! Blir med 240en da..

Det er vanvittig lite rust på den. Gulvet ser ut for og være helt strøkent. Ikke fukt i skumgummi mattene vertfall. Bak hjulbuelistene er det techtyl (takk gud for det!), men det er rustangrep der. Har bare hatt av den ene lista. Og rust i hjulbrønnene tipper jeg det er, der er det alltid noe.. Kanalene er strøkne, dørene trenger pittelitt jobb. Og begge framskjermene og panseret på byttest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT skal bort, bilen skal plukkes ned og lakkeres med tiden.. Det er fremtidig prosjekt. Og nei, fargen er slett ikke feit:P Den er så stygg at de skulle hatt premie for og i det hele tatt lakkert den! hehe

Dere trenger ikke kommentere hjulbuelistene mer nå, de SKAL bort. Det er bare ikke vitsi og skru dem av enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sugen på å kjøpe de hjulbuelistene dine!!! selge?

De blir ikke billige! Hørt at desse er stor etterspørsel på for de beskytter hjulbuene mot rust, så du trenger ikke ha lakk under..:phatyo

Mr.Bollocks: Takker!

Her er noen flere bilder til dere:

P3280018.jpg

P3280019.jpg

P3280021.jpg

P3280023.jpg

P3280026.jpg

P3280027.jpg

P3280030.jpg

P3280031.jpg

P3280032.jpg

P3280033.jpg

P3280036.jpg

P3280038.jpg

P3280045.jpg

P3280046.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis så meget.. brun fargen er jo grei vis den hadde vert MEGET bra..

Dørbunnene da? er det mye kjeks der a tru? vurderer selv å prøve å skifte dem ut.. får kjøpt på veng.no

// Vegard

Fargen er stygg uansett hvor nylakkert den hadde vert!

Dørene er rustfrie ser du!

Noen som er sugen på biler av GTen nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider