Volvo240TurboInercooler Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hvis du skal ha breiere baklys på kjerra di så kast de baklamepne du har til meg a :P Selfølgelig skal jeg IKKE ha de stygge lyktene som er på nå! Så de kan du få kjøpe når den tid kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Veldig lik farge som euro-1 har på sin, og bilen hans er vel den fineste 242n jeg har sett. Men hver sin smak :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Bilder av Gt`en ? :afro jerkoff Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Selfølgelig skal jeg IKKE ha de stygge lyktene som er på nå! Så de kan du få kjøpe når den tid kommer. stygge og stygge fru blom... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Og ser man på prøveskiltene på bilen så ser man hva slags motor det var ment at det skulle være i den :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 stygge og stygge fru blom... stemmer,meget stygge:tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ikke akkurat Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Og ser man på prøveskiltene på bilen så ser man hva slags motor det var ment at det skulle være i den :P Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 den hadde sett sine bedre dager ja.. :/ fiks den! :D Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Skal det, tenker på og sende den til Polen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Skal du få den slik den ser ut orginalt? Jeg synes 242GT har et rått utseende:D Hvilken motor er det som sitter i den nå? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Planen er og få den nylakkert og restaurert. Skam senke den, få på noen feite felger og "nyere" støtfangere og hvite blinkers. Det sitter en B21E i den, 126hk så vidt jeg vet. 0-100 på 12sek. Har en kompiss (Volvo240RSport) som har en B23E VOC motor som skal være 180hk i, men den går ikke. Så kanskje jeg kjøper den viss det går an og få den til å gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 voc motorene får de ikke mer enn 166 hk i men :P har hørt om noen få som har bremsa 167 da.. men er vel sikkert snill benk ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 voc motorene får de ikke mer enn 166 hk i men :P har hørt om noen få som har bremsa 167 da.. men er vel sikkert snill benk ;) Om det er en VOC motor eller om den er bygd vet ikke jeg. Den sitter vertfall i den jalla VOC bilen hans. Og det skal være 180hk i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg