oeb Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 230 hk i en B23E ? Skal være kraftig oppgradert sprutet på den da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Har ikke så mange planer for DL'en enda..Det første jeg gjør er og få lakkert den i en mørk mørk lilla eller blå farge. Jeg skal heller IKKE ha hvite felger. Gr.a eller air force vinge, bur, stoler, lakkerte støtfangere, sorte lister++ Motormessig har jeg ikke tenkt ut noe enda.. Blir noe B23 blokk med 16V topp og datasprut tenker jeg... Coilovers, polyforinger, div. stag osv... Blir ikke sveiset om noe på chassi, da jeg vil ha det i orginal stand og jeg trenger ikke sveise for og få greiene rustfri. Blir syrebad tror jeg.. GT'en må jeg finne noen som kan sveise på kanalen og litt sånnt, leverer den kanskje til bil-linja på skolen så kan de få nussle litt... Den blir bygget opp til orginal stand ja, med unntak som hvite blinkers, vinge?, nyere fangere, senking, poly foringer, helst JP felger men Superstar hadde vert fetest!. Motoren skal jeg total overhale og få til og gå, der skal det være strøkent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ps: Nok Om Voc Motorer NÅ!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hehe...er du kommet langt med motorn da? PS:ikke voc motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Har ikke så mange planer for DL'en enda..Det første jeg gjør er og få lakkert den i en mørk mørk lilla eller blå farge. Jeg skal heller IKKE ha hvite felger. Gr.a eller air force vinge, bur, stoler, lakkerte støtfangere, sorte lister++Motormessig har jeg ikke tenkt ut noe enda.. Blir noe B23 blokk med 16V topp og datasprut tenker jeg... Coilovers, polyforinger, div. stag osv... Blir ikke sveiset om noe på chassi, da jeg vil ha det i orginal stand og jeg trenger ikke sveise for og få greiene rustfri. Blir syrebad tror jeg.. GT'en må jeg finne noen som kan sveise på kanalen og litt sånnt, leverer den kanskje til bil-linja på skolen så kan de få nussle litt... Den blir bygget opp til orginal stand ja, med unntak som hvite blinkers, vinge?, nyere fangere, senking, poly foringer, helst JP felger men Superstar hadde vert fetest!. Motoren skal jeg total overhale og få til og gå, der skal det være strøkent! Dette høres flott ut, gleder meg til å se slutt resultatet. Spesielt på GT`n:D Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Akuratt nå er det FULL fokus på den blå og få den på veien. Kjørte motoren til polly motorsport på lørdag for montering og mappin av sprut. Har ikke bjynt og plukke på de andre bilene enda. Må vente litt med det til jeg bjynner og jobbe etter skolen er slutt. Da skal jeg jobbe 2 på og 3 av så da blir det mer enn nok tid til bil:D Jeg og gleder meg til og få GT'en på veien, vet ikke helt hvem av de jeg skal ta først, DL eller GT? Det er jo en haug med arbeid på GTen.. Reknet en ca 70.000 for og få den 110%.. Da var det MASSE nye ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg