Gå til innhold

Hifonics Hifonics BXi 2006D, er dette noe særlig?

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

Da er det ikke vanskelig å skjønne den billige prisen. :P

Da snakker vi 4000 ferdig levert i norge, med alle avgifter betalt.

Og for guds skyld, IKKE ta opp dette med handling fra statene, spiller ingen rolle. Jeg spør om noen har testet denne, eventuelt hva den 18 volts linjedrivern er god for!

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linjedriveren er kjekk om du har problemer med støy som er relatert til signalnivå, eller føler du må presse gainet på forsterkeren for høyt. Har du ikke noen av disse problemene i dag ville jeg nok heller brukt pengene på øl, eller andre plasser i anlegget hvor det kanskje trengs. Har du støy som skyldes for dårlig skjermede signalkabler er det langt billigere å bytte ut kablene. Har du for lavt signalnivå ut på spilleren, er det kanskje billigere med en ny spiller enn det linjedriveren koster. Samme med gain på forsterkeren.

Med forbehold om at jeg kan ha oversett noe, linjedrivere har jeg ikke vært så mye borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linjedriveren er kjekk om du har problemer med støy som er relatert til signalnivå, eller føler du må presse gainet på forsterkeren for høyt. Har du ikke noen av disse problemene i dag ville jeg nok heller brukt pengene på øl, eller andre plasser i anlegget hvor det kanskje trengs. Har du støy som skyldes for dårlig skjermede signalkabler er det langt billigere å bytte ut kablene. Har du for lavt signalnivå ut på spilleren, er det kanskje billigere med en ny spiller enn det linjedriveren koster. Samme med gain på forsterkeren.

Med forbehold om at jeg kan ha oversett noe, linjedrivere har jeg ikke vært så mye borti.

Jeg har vært borti diverse linjedrivere, men ikke 18 volts linjedrivere, det virker litt overkill for meg. Den passer også kun denne hifonics ampen.

Ingen som har prøvd disse?

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider