selbekk Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg vet om en kar som gjorde alt det jeg skrev opp, og hans er i nærheten av 300, men ikke over enda. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 acoupe, IRC beef is da sheet! :D santaCruz, det er jo latterlig at han kommer med slike uttalelser og trusler. Nå skal det jo sies at vi kanskje gikk LITT over streken, men hvis man svindler selv, kan man ikke komme og være fornærmet hvis vi herser med han på grunn av det. TurboHB, det er fullt mulig å få nærmere 300 hk ut av en 1.8 8v g60 motor. Forskjellen er at for å oppnå dette må du gjøre mye innvendig. For det første trenger man å porte og polere toppen, sette inn større oversized ventiler, større portet spjeld, portet inntaksmanifold, sette inn nye ventilguider og fjærer, borre opp blokken til 2.0 liter (ikke skifte bunndel, det er juks), sette inn nye lettere stempler, balansert og smidd veiv, customlaget fmic, tannhjulsystem (ok, vet det ikke heter det ;) ) på g-lader, 65mm ladehjul, rs-portet lader, rs-utblås, og en custom remap. Og selvfølgelig et åpent luftfilter og større de-cat eksos. Er det noen andre enn meg som synes det er lattis å begynne med "morra di" viser? lattis. Latterlig kar... skulle nesten tipset tollvesenet om bilen,fin regning han får på tilleggsavgift på 140hk :D Finnes langt enklere metoder å få 300hk ut av en g60 på.... legg til 8v til ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 er jo bare å gjøre om på g-laderen :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Finnes langt enklere metoder å få 300hk ut av en g60 på.... legg til 8v til ;) Jeg la på 8v på min, turbo og ca 30 høvdinger men ikke 300 enda :( er jo bare å gjøre om på g-laderen :D LOL ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 haha beste jeg har sett dette og orig tråden. men tlf samtaler funker ikke. jaja du får si ifra hvis det blir noe beef så haru nok halve forumet (hvis ikke mer?) i ryggen. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hahahahaha :D for en taper :D :D fortsett i denna stilen gutter.. ler meg skakk her.. :D :D :D det inlegget om å tipse tollvesnet eller BT, IM IN! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 er jo bare å gjøre om på g-laderen :) vel! du får prøve å få 300hk ved bare å "gjøre om på G-ladderen!" Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jeg la på 8v på min, turbo og ca 30 høvdinger men ikke 300 enda :( LOL ! Delemotoren min bremset litt over 250 hk med 16vG60 (gamle motoren til steffen fra bergen) og det var på 0.7 bar. Har lagt over 30k i min 16v men fortsatt litt igjen før jeg ser om jeg bikker 300..... mente bare at det er billigere å få 300 ut av en 16v enn en 8v Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Delemotoren min bremset litt over 250 hk med 16vG60 (gamle motoren til steffen fra bergen) og det var på 0.7 bar.Har lagt over 30k i min 16v men fortsatt litt igjen før jeg ser om jeg bikker 300..... mente bare at det er billigere å få 300 ut av en 16v enn en 8v Ja husker den motoren. Var ikke topen portet og greier der da? Jeg har 243hk på hjulene nå på 1.4 i ladetrykk. Kjørte 1.7 men har gått ned til 1.4 igjen nå. Spinner bare så får ikke skikkelig måling på g-tech måleren. Er ikke noe rulle i Bergen som er istand enda. Må måle mere når d blir tørt. Fikk meg ny g-måler idag iallefall.. Kanskje jeg skulle bygget om til g-lader og gjort den om :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ja husker den motoren. Var ikke topen portet og greier der da?Jeg har 243hk på hjulene nå på 1.4 i ladetrykk. Kjørte 1.7 men har gått ned til 1.4 igjen nå. Spinner bare så får ikke skikkelig måling på g-tech måleren. Er ikke noe rulle i Bergen som er istand enda. Må måle mere når d blir tørt. Fikk meg ny g-måler idag iallefall.. Kanskje jeg skulle bygget om til g-lader og gjort den om :cool: 243whp. Tja.. tenk drivverkstap etc. så er du vel ikke så langt unna. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 for en trussel...skal ikke mange ringe til fyren da og provosere han litt...for så å true han litt... mange nok som gjør det pissern seg ut sikkert... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ja du kan jo ikkje lage omelett uten og knuse ett par egg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ey gutta, vi skal ikke bare være større mennesker enn han, og gi faen? tror denne spøken har gått langt nok. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ey gutta, vi skal ikke bare være større mennesker enn han, og gi faen? tror denne spøken har gått langt nok. Hva har skjedd, har du fått PM fra PISKO du også? :) Neida, er igrunn enig, "getting old". Men var veeldig gøy en stund. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ey gutta, vi skal ikke bare være større mennesker enn han, og gi faen? tror denne spøken har gått langt nok. er ganske enig med deg.. ER litt kjipt for han duden da! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg