Gå til innhold

Problemer med kjøling vectra a

Ranger emnet

e-tanbe

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med bilen min..

Temperaturen stiger ikke på målern i dashbordet selv om det kommer varm luft ut av varmeapparatet.

Før så har jeg hatt små problemer som jeg ikke gadd å se på som: at den små drypp noen dråper kjøleveske slik at jeg måtte etterfylle i blant og at temperaturen på målern i bilen var litt ustabil fikk liksom ikke en stabil temperatur på målern..

Er redd for at motoren blir for varm. (noe jeg trur den er siden den noe unormale varme lufta ifra dysene)

- Termostat?

- Vannet sirkulerer ikke bra nok?

- Vannpumpe?

- (Sesnor til dashbordet)?

Bil opel vectra a 90mod 2.0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt problemer med bilen min..

Temperaturen stiger ikke på målern i dashbordet selv om det kommer varm luft ut av varmeapparatet.

Før så har jeg hatt små problemer som jeg ikke gadd å se på som: at den små drypp noen dråper kjøleveske slik at jeg måtte etterfylle i blant og at temperaturen på målern i bilen var litt ustabil fikk liksom ikke en stabil temperatur på målern..

Er redd for at motoren blir for varm. (noe jeg trur den er siden den noe unormale varme lufta ifra dysene)

- Termostat?

- Vannet sirkulerer ikke bra nok?

- Vannpumpe?

- (Sesnor til dashbordet)?

Bil opel vectra a 90mod 2.0i 8v

sjekk om ledningen til temp føleren er hoppa av.

Kan også være at det er mye luft i systemet.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var bare ledningen til følern som hadde knekt ved kabelskoen

det var bra at det ikke var noe mere allvorlig, den små drypper fortsatt kjøleveske uten at jeg har funnet ut hvor det kommer ifra..

Men nå kan jeg i hvert fall kjøre med den uten å være redd for at det er noe allvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider