Gå til innhold

Alpine dårlig eller feil årstid og selge på?

Ranger emnet


Tuscani

Anbefalte innlegg

Det er serriøst vanskelig å selge brukt, ja... :(

 

Sant som du sier ePiFaNT... Alt for mange som vil ha nytt (kjenner meg jo litt igjen, må innrømme det) og mange som er ute etter brukt forventer at prisene skal være tilnærmet null... Da blir det dårlig butikk å kjøpe nytt også, forresten.. *tenke*

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er nok den at dette er flunke nytt, som dere sikkert har fått med dere så har jeg en bror som bor i USA. Han bestillte 2 sett til meg og sendte over.

 

Tenkte og gjøre litt penger på dette, men ser at det er døfødt. Derfor blir jeg nok og kun bestille til meg selv i fremtiden. Har satt det ene sette i bilen siden jeg ikke har fått det solgt. Det andre sette ligg pent og pyntelig i eska si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å selge noe ubrukt er i hvertfall ikke lett!

Ingen som vil betale nypris på det, da.. Fort vekk at du må ned i halve nyprisen før noen viser særlig interesse.. :(

 

(norsk nypris, snakker jeg om da.... forhåpentligvis betalte du en del mindre for det, siden det kom fra statene.. hehe)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hatt noen problemer med å få solgt unna brukt stereo.

Solgt til mange kammerater og sånnt, og da har de fått høre hvordan det spiller først, og da går det som regel greit =) er vel kanskje værre å få solgt ting over nettet..spes. hvis det er dyrt og lett å få tak i nytt andre steder.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypris i norge er 2000,-. Jeg har prøvd og annonsere dem for 1500kr da har jeg heller ikke mye fortjeneste, dette synes ihvertfall jeg er grei pris. Kan hende jeg mekker meg en ny hattehylle og monterer det sette også i bilen. Da blir det bare 4 x 275W pluss type X sette som jeg skal bestille snart. Hvem vet? orker ikke gi bort sette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. Du gir det jo ikke bort!

Men hvis man bare kan spare 500 på å kjøpe settet uten "en butikk å gå og klage til".. Så kan jeg vel forstå at folk kvier seg litt...

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her å... har litt problemmer med å selge min veldig lite brukt , men alt er som nytt og veldig lite brukt!

 

derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor man ikke heller vil gi noe til greit pris om det ikke er 100% nytt , men ser ikke brukt ut!

 

elektronikk skal noe til å skade det på skikkelig vis uten at man ikke har gått inn for det..

 

mulig jeg produkter som ikke er helt kjent og mange ikke skjønner noe særlig hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like oppgitt som esFORD, men sier meg enig med Tony at verden står nå til påske! Og jeg håper den står litt til etter det også, for da er anlegget mitt ferdig! ;)

 

Selg det dere har liggende på QXL, hvis det ikke er noen kompiser som benytter sjangsen.. Bedre å få NOE for det, enn at det bare ligger hjemme å støver ned.... (*kjekt å ha..* hehe)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like oppgitt som esFORD, men sier meg enig med Tony at verden står nå til påske! Og jeg håper den står litt til etter det også, for da er anlegget mitt ferdig! ;)

 

Selg det dere har liggende på QXL, hvis det ikke er noen kompiser som benytter sjangsen.. Bedre å få NOE for det, enn at det bare ligger hjemme å støver ned.... (*kjekt å ha..* hehe)

 

Har en kammerat som er intressert, må bare få han helt på kroken ;) hvis ikke så skal jeg legge det ut på QXL.

 

Er Alpine så veldig hot egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like oppgitt som esFORD, men sier meg enig med Tony at verden står nå til påske! Og jeg håper den står litt til etter det også, for da er anlegget mitt ferdig! ;)

 

Selg det dere har liggende på QXL, hvis det ikke er noen kompiser som benytter sjangsen.. Bedre å få NOE for det, enn at det bare ligger hjemme å støver ned.... (*kjekt å ha..* hehe)

 

Lider også av "kjekt å ha"-syndromet.

 

Har endelig tatt til vettet og solgt ut alt jeg aldri får brukt. Har såvidt nok til å bygge selv nå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår