slire_sladd Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Det blir lagt opp til folkefest fra Autofil sin side hvor det å ha det gøy bak rattet og det å gi av seg selv som blir satt i fokus... hehe... bra sagt når 8 stk får stille til start... gi av seg selv? mener du gi av sin lommebok? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 burde vært mulig og kjørt litt drag for andre der også syntes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Det blir lagt opp til folkefest fra Autofil sin side hvor det å ha det gøy bak rattet og det å gi av seg selv som blir satt i fokus... hehe... bra sagt når 8 stk får stille til start... gi av seg selv? mener du gi av sin lommebok? Hehehe... Du sier noe der ja... 8 biler som kjører, hva slags folkefest er det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 jeg vet som sagt ikke hva Autofil har tenkt å gjøre med de som er publikum,men noe blir det..Dere får ta dere en tur å se. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 skal vi begynne å klage på at det faktisk blir arrangert no også nå a?? hvis opplegget varer fra 9-16 for 8 biler, hvor lenge skulle vi holdt på hvis alle skulle kjørt? og hvem gidder å så på ræva biler bli rævkjørt? bedre at man kan komme å se på enn at autofil skulle ha konkurransen lukket og bare vise den på tv syns nå jeg..vi så jo hvor bra det blei vist på tv fra drammen :P glad jeg var der framfor å se det på tv kan man si.. håper du får satt drammen litt på kartet G-man ;) *late som close to ikke står der* Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hehe..Takk for det du.Steinar og jeg håper på regnvær da vi tror dette vil hjelpe mot de super motorsterke bakhjulsdrevne bilene..:) Nei da..vi håper på et artig og underholdende opplegg.. Jeg er ikke der for å vinne noe som helst, men for å ha det gøy.Håper Jan Erik får kjørt seg denne dagen. Det jeg håper på er at Tommy Rustad kanskje vil kjøre bilene på banen for å sette en standard for tiden. så blir det opp til oss å slå den tiden eller komme nærmest tiden satt med egen bil.. Men men..vi får se hva det blir til. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 er vel ingen som har klagd på at det blir arrangert noe...? det å ha det gøy bak rattet skal STÅ I FOKUS, også er det 8 stk som får stille til start??? syns det bare var litt merkelig. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Oppmøte klokken 0900 22/4. Inngang ca 100.- Vel møtt.! _________________ G-Man 120,- for voksne og 60,- for barn har jeg hørt. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 syntes det burde komme mer info om hva som skjer! jeg gidder ikke kjøre i mange timer hvis det eneste som skjer er 8 biler som kjører! kan da for pokker ikke være så vansklig for autofil folka og skrive litt om hva som skjer vel!?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 120,- for voksne og 60,- for barn har jeg hørt. Er vel ca 100.- er det ikke..? :) Autofil kommer med mer info på deres hjemmesider i uka som kommer. Jeg skriver bare det jeg vet. At det bare er 8 biler som stiller er vel for noen her inne helt ubegripelig,men for oss som har blitt plukket ut av Autofil etter deres runde rundt om i Norges land,så er det oss og våre biler som representerer byen vi ble plukket ut fra.Vi skal "konkurere" om å bli kåret til Norges beste gatebil i Autofil's øyne.Vi skal gjøre vårt beste for å gi show og aktiv kjøring som er publikumsvennlig. Så hvis dette ikke svarer til dine/deres forventninger så kan ikke jeg gjøre så mye med det..dessverre. Men for de som kommer, så kan jeg love at det skal bli gøy..! http://www.autofil.no Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Er vel ca 100.- er det ikke..? :) Hehe, jo det stemmer det, en hundrelapp eller 2 i dag er jo nesten ingenting, så den får passere. :-) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 det der er noe jeg gleder meg sykt til, blir helt rått, ikke minst å kunne få se evo`n i action ;) Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Takk for tilliten..nå må det jo sies at bilen min er nest nederst på "hestekrefter" statestikken blandt de som stiller,men jeg skal bite fra meg det jeg kan. :) Siden EVO'n er den eneste bilen jeg har,og som brukes daglig,vil jeg nødig drepe den på stevnet.Jeg vet at den er driftsikker,men ting kan jo skje,og det er jeg klar over.Clutch'en er etter det jeg mener det svakeste punktet,så jeg bør få til en god start med en gang i dragracet.:) Men vi får se...jeg er optimist av natur så jeg bryr meg som sagt ikke om jeg "vinner" eller kommer på siste plass.Vi er der alle sammen for å ha det gøy og for at dere som publikum skal få en fin dag med opplevelser som ikke er hverdags ,og noe utenom Gatebil sitt opplegg som alle kjenner til.ikke ett vondt ord om Gatebil i den forstand,men det har vært de samme bilene som får fokus hvert år.Extreme klassen er noe for seg selv og gutta som ratter de bilene kan virkelig det å kjøre effektivt og publikumsvennlig,men disse bilene er så påkostet og ganske langt unna det å være gatebil du kan komme..Dessuten syns jeg personlig at det å være på ett Gatebil treff ofte koster mer enn det smaker..Det er for dyrt rett og slett. I fjor kostet det 350.- for å kjøre på banen...pr dag( ! )+ campen på 900 eller hva det nå var,for helgen..og når man er ferdig med ett pass,så er det å stå i kø i 2 timer for å få kjøre noen runder igjen. Jeg tror at det ikke blir noe billigere for hvermannsen i år,heller dyrere..men vi får se hvor mye det blir. Nå har jo Gatebil gjort om på systemet med påmeldinger av biler og stands,så jeg håper at dette vil fungere bedre enn det det har gjort til nå. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tøft! Får vel komme seg opp dit! Så akkurat episoden på nettet, å håpet bilen din skulle gå videre G-man! Den er så feit som det gåran spørru meg:bok Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Takk takk..hyggelig. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg