Sandvik bros. Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 22. april møtes åtte tuning-råskinn til finalen i Autofil Tuning på Gardermoen Raceway. Målet er å lage et stort show for de fremmøtte og selvfølgelig å lage et autofilprogram noe utenom det vanlige. - Det er ikke ofte man får muligheten til å se Jan Erik og Tommy gjøre opptak til Autofil. I tillegg vil jo også Norges grummeste og råeste biler være med her, så jeg synes absolutt folk bør gripe sjansen og møte opp. Tredelt finale Selve finalen vil være tredelt: 400 meters dragrace der det konkurreres på tid, slalåmkjøring der det dømmes etter tid og ferdigheter og til slutt bremsetest. - Har du selv noen favoritter i finalen? - Nei, det kan jeg ikke si noe om, smiler hun, men legger ikke skjul på at det er moro at det er flere japanske biler i finalen. - Dragrace har jo alltid dreid seg om amerikanere, men nå er også europeiske og spesielt japanske biler med for fullt. Stor bilutstilling Men Torgersen forteller at Tuning-finalen er mer enn bare selve finalen. - Vi planlegger blant annet en stor bilutstilling der alle fremmøtte skal kunne ta med seg og vise fram bilen sin. Regjerende norgesmester Thomas Schie kommer blant annet med bilen sin. Så dette blir et arrangement for hele familien, sier Torgersen som tror 4.000-5.000 bilentusiaster tar turen til Gardermoen. nrk.no Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Takk for postingen av denne artikkelen.! Som sagt det blir publikumsvennlig..:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Synes det var lite prat i denne tråden jeg, så jeg må bare spørre. Er det noen her ifra som skal dit eller? uhhmmwhat? Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Klabern man skal dit!! Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hvor ligger Gardemoen Raceway? Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Kjør E6 mot Gardermoen, forbi avkjøringen til Gardermoen, ta av ved avkjøring skiltet Sessvollmoen / Trandum. Kjør Rv 179, så står det sikkert noen skilter. http://www.gulesider.no/kartshare/kart1/7198CB5CCD67D41F.gif Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Oppfordrer alle til å slenge seg på Gatebil's kolonne til Autofil-treffet: http://bilforumet.net/showthread.php?p=1215702#post1215702 Tror dette kan bli bra jeg! :D Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg