Gå til innhold

MB W124 Prosjektett.

Ranger emnet


tOFFY

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bor i Båstad (Trøgstad) Ca 1 T fra Oslo. (andre sida i forhold til Drammen.

 

Hvor er det hen a?

Bor i kongsberg... ca 30 min herifra da!?

 

EDIT: Ser veldig lovende ut! Bare å smelle sammen og spille opp til dans! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! hehe :P tolka "andre sida i forhold til drammen" litt feil! ;)

blire no lyd? :D

 

Fikk til noe test lyd, uten midbass. Da får jeg problemer i nedre mellomtone og øvre bass. Men er jo litt naturlig.

 

Men må ta ut alt igjen, for litt endringer, og gjøre det pent og bra. Regner med ferdig i Påsken. Skal huske flere bilder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med HYBRID OVATION 5"

Tåler 150W følsomhet 91Db

Er veldig dyr, men skal jeg bytte, så føler jeg å gå opp en del i klasse. Denne koster 5 520,- :scared

 

En ting må j si deg og det er at, hvis du har råd så KJØP HYBRID OVATION. det har jeg gjort og det er bare en drøm å sitte i bilen å høre på musikk. Før hadde jeg DLS ms6, og det var jeg meget fornøyd med, helt til jeg fikk Morel settet for da fikk jeg høre hva kvalitet er. Så ta deg en koseprat med Pål og LØP OG KJØP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som sendte tilbake det settet kan ikke være helt frisk.

 

 

HeHe.

 

Det er godt mulig, men en må jo huske på att lyd, er 100% avhengi av ørene på han som lytter.

Og det fins ikke to personer som hører frekvenser likt, eller oppfatter samme lyden likt.

 

Man av de beskrivelsene jg har fått her, så virker det som at Morel er hva jeg bør oppgradere til, når jeg har 5 500,- ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må justere kassa vist :)

 

Hm! Ingen av flatene i kassenne blir parralelle eller noen måte like. I hjemme stereo så er jo det bra, jeg ser ingen grunn for att det skal være anderledels i bil. Jeg skal likevell bruke egge kartong bak sub, og noe dempe ull.

 

Noen med invendinger mot dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bør ha noen innvenninger mot det.

 

Sett opp noen platebiter og trekk de medskumgummi, Acustilux el. l. så blir det så bra atte.

 

Bruker du MSN forresten?

 

Mvh

Pål

 

 

Jeg har brukt egge kartonger i bakplata (innvendig så klart)

 

Ja, jeg Bruker MSN på adr. bilombygger@hotmail.com (bilombbygger adr. kom siden jeg for en tid tilbake bygde om biler for bevegelse hemma personer)

 

Kaller meg der Elgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår