Gå til innhold

Angående polo 6N(g40?)

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

Hmm.. jeg satt å kikte i K&N katalogen for å finne KIT te min 16v Polo (97mod) , da jeg kom over en Polo 6N(g40) ? 97 mod! trodde kje det blei lagt G40 av polo 6N eg ? kan noen forklara meg det ;) på forhånd takk ! ska få lagt ut bilder snart !

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K&N 57i kit er ikke noe å anbefale på polo 16V....

Gir kun effekt tap og mer lyd...

I tillegg er det stor fare for at du får oljen fra filteret i throttle bodien og da vil du få høy tomgang og problemer med at motoren dropper på turtall når du trykker inn clutchen

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg er det stor fare for at du får oljen fra filteret i og da vil du få høy tomgang og problemer med at motoren dropper på turtall når du trykker inn clutchen

Det med olje i throttle bodien - er det noe som ødelegger noe ? Eller er det bare til å bytte tilbake så er problemet borte ?

Hva er grunnen til effekt tapet ? For mye varm luft ?

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

I tillegg er det stor fare for at du får oljen fra filteret i og da vil du få høy tomgang og problemer med at motoren dropper på turtall når du trykker inn clutchen

Det med olje i throttle bodien - er det noe som ødelegger noe ? Eller er det bare til å bytte tilbake så er problemet borte ?

Hva er grunnen til effekt tapet ? For mye varm luft ?

Effekttapet er nok varmluft ja....

olje i throttlebodien går stort sett å rense men vet om enkelte som har måttet bytte den da rensing ikke har nyttet

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic men men.. e vel ingen så ikkje bor så långt i fra Haugesund(rogaland generelt) så har ein Polo 6N me Turbo/kompressor ? :op Sitte å vurdere om eg ska investera i d om ei stond.. hmm..

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider