acoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hei! Hvor kan jeg få tak i slike klips som sitter under a-stolpe og listene rundt taket? Også de som sitter bak sidetrekkene bak! mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Enten møller eller meg. Dele nr 357 867 646 om du kan få sjekket det? Samme clips som sitter på bakerste tak plate liksom, den i plastikk der med luken ? Så ikke noen andre clips til taket utenom helt bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Enten møller eller meg. Dele nr 357 867 646 om du kan få sjekket det? Samme clips som sitter på bakerste tak plate liksom, den i plastikk der med luken ? Så ikke noen andre clips til taket utenom helt bak. jeg har ingen luke :) Men det jeg trenger er alle de avlange klipsene som skal være på a-stolpe på pass, og førersiden. Og så trenger jeg de hylselignende klipsene som sitter på dørtrekket bak! Trenger alle klipsene som skal sitte der. Hva er prisen for noe sånt? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Bak luken, bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg