Gå til innhold

Mazda 323 med kameleonlakk drammen

Ranger emnet

Mazda 323f

Anbefalte innlegg

Så en mazda 323 med kameleon lakk, tøffe felger og stor bakpotte parkert på ÅSSIDEN VGS idag, fikk tatt et dårlig bilde av baken da jeg dro. Ikke sett den før, noen som vet noe om denne? GT-R?/GT-X? Kamelon fargen var lysgrønn/gråaktig....

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en GTX/GTR er det tøft, men jeg har et inntrykk av at de med GTR og litt futt i motoren prøver å kjøre en så diskret linje som mulig, med noen tøffe felger, Compomotive MO, OZ o.l., original styling, og effektanlegg, mens de med 1,3 LXi o.l. styler bilen med alskens alu-vinger, feite bodykit, grom lakk, svære felger, osv.

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes de fleste GT-R er diskre og cleane, fine biler... Den var ikke jalla den jeg så nå heller! Er den på skolen imårra også skal jeg få tatt bedre bilder og undersøkt om det er no futt i motoren og ikke en 1,6! lol

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Så en mazda 323 med kameleon lakk, tøffe felger og stor bakpotte parkert på ÅSSIDEN VGS idag, fikk tatt et dårlig bilde av baken da jeg dro. Ikke sett den før, noen som vet noe om denne? GT-R?/GT-X? Kamelon fargen var lysgrønn/gråaktig....

Denna du tenker på eller? ser du ikke forskjell på kameleon og pearl lakk eller? :rolleyes:

DSC00053s.jpg

DSC00052sl.jpg

Har finni ut at det er en lakkerer som eier/eide den, og det er vanlig kjedelig drittmotor. haha. skal kjøre fra den neste gang jeg ser den!

Ja du har jo hele 0,2 l større motor så den går sikkert helt værst. :shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ikke avspore tråden (selv om den er løst), og være litt mer voksne enn å kalle hverandre ting som hører til på barneskolenivå ellerno..? :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke den på bildet nei, i så fall har den tatt av stylingkitet for vinteren.. fargen var temmelig lik ja.

jeg kan forstå at du ikke ser forskjell på kameleon-lakk og perlemor-lakk, men om du så den en på en halv kilometers avstand ville du knapt kunne gjetta åssen bil det var. og man ser med en gang at den på skolen vår ikke er gt-r :P

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider