KriegHeim Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 SELGES STRØKEN forsterker, vanskelig å se at den er brukt. Brukt i bil i ca. 4-5 mnd, selges pga. oppgraderinger. Kjøpt ny for 5000 Leveres med kvittering ( garanti ) og original embalasje, alt som jeg fikk med da den var ny følger med! Tar imot bud! Folk som kjenner audison vet at denne er en kremforsterker Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 1500,- Niks, for den summen beholder jeg den definitivt selv, dette er en kremforsterker, ikke noe søppel kjøpt på QXL! Får jeg ikke solgt den, blir den brukt på midbasser eller noe slikt. Yter rundt 900 watt rms i 1 ohm, spiller fletta av det meste i den samme prisklassen, kan ikke sammenlignes med billig juggel solgt på QXL Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 helt enig at audison er ett bra merke,har en audison millenium å den spiller ræva av andre forsterkere Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twist Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 2500! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 2500! Er dette ett seriøst bud? har fått veldig mye tullebud i det siste, folk som ikke skal ha det likevel osv osv.. Er det seriøst så sender du meg en PM! :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har den enda.. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg