Gå til innhold

thomasekeli: Polo - Butler / JL Audio / RF (OBS! Mye bilder)

Ranger emnet

thomasekeli

Anbefalte innlegg

Hehe, takk takk acoupe! :D

Kommer med oppdateringer flere ganger i uka.. Ikke alltid så mye å melde om, men planen er jo at man skal få et innblikk i hele prossessen, og ikke bare hva som har vært gjort ;)

Jepp, Stian.. Påsken blir det knallhard jobbing! Du tar med Pizza og Petterøes, så tar jeg med Generalen og Cola! :D

Hehe er ikke umulig det ;)

Volvo 242 78 mod B19A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det en stund siden sist update.

Har dårlig tid nå, men slenger ut det jeg har liggende av bilder, i hvertfall.

Siden sist så har jeg fått klart de to nye veggene bak. Disse er nå laget med kun ett lag glassfiber... Slik at jeg kan tilpasse dem og støpe videre etter hvert.

glass8.jpg

Når jeg kom hjem fra garasjen her forrige dagen, så oppdaget jeg tilfeldigvis... Vel, måtte bare ha det med.. Siden det skjedde midt i bygginga! ;)

speedo.jpg

Også var det ut med taktrekket... For å prøve å rette opp bulkene i taket..

Når først taktrekket var ute fikk jeg en idé... Vi får vente og se.. Hvis det blir noe ut av det så skal jeg si ifra.. :D

tak01.jpg

tak02.jpg

Så var det av med merkene...

merker.jpg

Også var gutta i gang....

sveis01.jpg

sveis02.jpg

sveis03.jpg

Og det siste bilde fra i kveld.. Ribba bil.. Lister, lykter, speil, dørtrekk, taktrekk, skilter, merker... Det meste er vekke...

Også får jeg en snill hjelper til å ta resten mens jeg drar til Oslo... Så tar noen dager før jeg rekker å komme med updates nå... Blir spennende å se hva som har skjedd med bilen mens jeg har vært borte.. ;)

strip.jpg

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Tråd dette her TK, gudd med masse bilder, ikke en haug med tekst så du slipper å tenke deg til hvordan det ser ut..

Hehe, takk takk Cato :)

Kjente du deg selv igjen på noen av bildene? :D

Blir spennende å se hva dere får gjort med bilen min mens jeg er i Oslo, da ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei strexx!

Tror ikke jeg har skrevet noe om det, nei.. (husker ikke;))

Bilen blir lakkert i rød. Alle sportsbiler er røde, veit du ;)

Nei, den virkelige årsaken til dette er at et totalt fargeskifte tar for mye tid / er for mye arbeid - ut ifra der jeg er nå, har tid til, har ork til.. Rett og slett.. Tid og penger spiller inn, og jeg har trvides med en rød bil, så jeg så ingen gode grunner for å ikke bare lakkere den rød en gang til :)

Den står i garasjen nå. Har ikke fått tatt bilder, vært opptatt med mye annet. Men bilder kommer.

Nesten klar for lakkering nå på søndag.. Så får vi nå se hvordan det blir.. Håper lakk-jobben blir bra, for da er mye reddet... ;)

Har forresten en liten ny vri som jeg kom opp med i dag.. Mer info kommer når jeg har vært og hentet varene på tirsdag, tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, håper den blir phet til slutt.. Men blir helt deppa av å tenke på alt stresset med glassfiberet.. Hehe, men det er jo det som er litt gøyaly også da! ;)

Du er ikke den første som spør hva jeg skal med så tykk baffel.. Jeg satset på at det ville være greit med en skikkelig baffel.. Men vi får nå se hvordan det blir etter hvert :D Den består av 3 stk. 19mm mdf..

Slik gjorde Desmond...

IM002738.jpg

Så får vi se hvordan det blir når jeg skal i gang... ;)

Jeg håper du har brukt Locktite på skruene på terminalene.

Slike skruer har en tendens til å løsne etter ei tid.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for lite oppdateringer i det siste.. (slappt, jeg veit... :()

Er midt i en kjip flytte-greie nå, så jeg får ikke så mye tid..

Bilen har blitt klargjort for lakking siden sist uke, og ble lakket i dag! Bilder kommer i morgen! :D

Når det gjelder det med det treffet, så kommer jeg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så var det oppdatering!! :p

Har vært en utrolig sløv påske... Desverre :(

Noen har i hvertfall fått lakka bilen for meg, og det er jo ikke gærnt, bare det ;)

Slenger ut litt bilder i full fart.

syre.jpg

tapet.jpg

fyller.jpg

fyller2.jpg

lakk1.jpg

lakk2.jpg

Og nå som alt har gått med flyttelasset, så må komponentene ligge løst.. Stakkar :p

oversikt.jpg

Har også jobbet litt med i modifisere en av veggsidene bak.. Glassfiber er et finurlig materiale! ;)

glass9.jpg

Har også fått stolene mine.. Legger ikke ut bilde av dem, tror jeg.. :p

BrownBread... Fant ut at taket ikke var lydempet, så jeg må se litt mer på det..

Og 4 meter alcantara er i hus. 7 meter (tror jeg) kommer om ikke lenge.. :)

Som tidligere nevnt, er jeg midt i flytting nå, så tør ikke å love noe når det gjelder oppdates.. Men det kommer så fort jeg bare får gjort noe, og får data'n tilbake fra reprasjon.. (Den fusker :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider