Gå til innhold

thomasekeli: Polo - Butler / JL Audio / RF (OBS! Mye bilder)

Ranger emnet


thomasekeli

Anbefalte innlegg

Jodda. Coa har feiga ut han. PUDDINGEN!!!

Men hvordan går det med deg da Thomas? Noe mer sving i byggingen eller?

 

Kjipe greier med Coa, da.. Han som var så absolutt på vei mot toppen! Hvis ikke en del av toppen, om du spør meg... Men men.. En mindre å konkurrere mot :wonder:

 

Jeg får helt dårlig samvitighet, Stig.. Håper ikke jeg skuffer deg for mye når jeg med tårene i halsen må fortelle at det desverre ikke har skjedd noe mer enn sist..

Det er full tid med studiene, deltidsjobben og dama. Sistnevnte tar svært mye tid.. Hehe

Men jeg håper det kommer noe tid når det først blir jul og juleferie! Håper det! :cool:

 

Hvordan går det med dere nede på BRS? Begynner å bli alt for lenge siden! Hva skjed med bilen din? Du snakket om å bytte ut en del komponenter, skjer det noe på den fronten? :wonder:

 

Kommer med updates så fort jeg får gjort noe! Det lover jeg! :hellothere:

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Thomas... Drammens tur i morgen eller? Skal bygge endel tenkte jeg :)

 

Weehee! :sombrero:

 

Dette har jeg venta lenge på! Det passer nesten godt i morgen også! Hehe

Men hvis du bare kan ha mobilen påskrudd, så det er mulig å få tak i deg så ringer jeg deg i mårra! ;-)

 

Deal? :hellothere:

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier med Coa, da.. Han som var så absolutt på vei mot toppen! Hvis ikke en del av toppen, om du spør meg... Men men.. En mindre å konkurrere mot :wonder:

 

Jeg får helt dårlig samvitighet, Stig.. Håper ikke jeg skuffer deg for mye når jeg med tårene i halsen må fortelle at det desverre ikke har skjedd noe mer enn sist..

Det er full tid med studiene, deltidsjobben og dama. Sistnevnte tar svært mye tid.. Hehe

Men jeg håper det kommer noe tid når det først blir jul og juleferie! Håper det! :cool:

 

Hvordan går det med dere nede på BRS? Begynner å bli alt for lenge siden! Hva skjed med bilen din? Du snakket om å bytte ut en del komponenter, skjer det noe på den fronten? :wonder:

 

Kommer med updates så fort jeg får gjort noe! Det lover jeg! :hellothere:

 

 

Skjer saker og ting på jobb nå. Tidligere denne uken ble nytt butikklokale påbegynt. Eller rettere sagt påbegynt riving. Samme bygg bare ett hakk mot monteringshallen. Der butikken er nå vil det komme Peppes Pizza. Så hvis du stikker innom om et års tid er vi sikkert alle smellfeite.

Så har vi en Swift som er under oppbygging som vil gå som demobil hos oss. Alpine og JL Audio skal inn i den.

Har og en Touran fra Pioneer vi skal sett i noe småtterier som vi skal ha en stund.

Selv har jeg bytta ut forsterkerene med Alpine PDX. En tokanaler til Type X frontsettet og to monoblokker til 10" Xene. Byggingen derimot går seint. Eller går ikke i det hele tatt ;)

Men det du sier at dame tar det meste av tiden er vel bare en prioriteringssak. Nå har jeg levd det gode singlelivet i et halvt år. Og jeg tror jeg har skrudd på bilen min to-tre ganger i løpet av den tiden.

Så det er bare å gi gass med anlegget Thomas.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var sanneli en utruli spennende tråd. liker det utruli bra jobben du har gjort me den ville poloen.. hehe... men vart litt "skuffet" når det ikke var noen flere bilder og oppdateringer. skikkeli gøy å se at folk holder på sånn med bilene sine.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Jannis. Hyggelig å høre.

Det er bare å beklage at prosjektet har stått stille så lenge.. :(

Men er en litt spennende fase akkurat nå.. Så forhåpentligvis skjer det noen endringer snart.. Vi får se hvor ferden går ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhet!

 

Vel, så har tiden kommet for å avslutte dette prosjektet.

 

Det er i grunn litt vemodig at jeg ikke ble ferdig. Men slik er nå livet. Tiden går videre, og da nytter det ikke å bli stående og stampe på samme sted.

 

 

Hvorfor avsluttes prosjektet?

 

Jeg har fått mange gode kommentarer fra folket, og det er svært hyggelig. Prosjektet jeg har jobbet med det siste året (eller mer..) uten å bli ferdig med, skal nå avsluttes til fordel for nye tanker, nye ideer og nye løsninger.

 

Det har rett og slett dukket opp en annen idé for min lille "Polo Butler".

Dette resulterer i at alt utstyret som står i bilen per dags dato, eller er handlet inn for dette prosjektet nå er til salgs!

 

Jeg gjorde meg noen skikkelig handlerunder i våres, og noe av det er helt/delvis ubrukt. Og det er derfor med vemod jeg selger komponenter.

 

 

Hva er til salgs?

 

Utstyret som er til salgs er dermed følgende:

 

1 stk. Yellowtop - gelebatteri

1 stk. Rockford Fosgate FNQ 3146 - 3-veis frontsett

1 stk. Pioneer DEH-P8600MP - Headunit

1 stk. Butler TD275 - Ekte rørforsterker(!)

1 stk. Butler TD2150 - Ekte rørforsterker(!)

1 stk. Rørdelefilter(!)

1 stk. JL Audio 1000/1 - 1000 Watt RMS Class D Monoblock

3 stk. JL Audio 10W6v2-D4 - Nest høyeste serie subwoofer fra JL Audio!

 

(Kontakt meg på pm for pris. Salgstråd vil også komme på kjøp/salg-forumet)

 

 

Hva skjer med Polo'n nå?

 

Nå skal Polo'n få seg en juleferie. Så begynner nytt prosjekt etter nyttår, og står ferdig til sesongen starter i slutten av april. (med forbehold om skadefri kjøring i perioden frem til..)

 

 

Det eneste jeg forteller om det nye prosjektet er bilens dekknavn:

 

POLO BRUTAL

 

Ny tråd om det nye prosjektet ventes ikke opp før slutten av første kvartal.

 

 

Til slutt..

 

Som en avsluttning på denne tråden, som skulle blitt så mye mer enn den ble, vil jeg bare få takke alle som kom med gode innspill, og ga meg lyst til å drive videre! Dere vil ikke bli skuffet når denne lille bilen er klar for neste sesong....! :partyon:

 

 

 

Med vennlig hilsen

 

Thomas

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok en liten tanke om hva som kommer jeg også. Skal ikke si noe eksakt her, men Polo Brutal sier vell sitt?:D Uansett, synd at det ble slik med det prosjektet du hadde her, for det virket veldig intressangt. Uansett, lykke til med neste prosjekt:)

 

Kan nesten garantere dere at dere ikke vil bli skuffet ang det som kommer videre

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois! Hyggelig å treffe deg i helgen! Tror neste prosjekt blir hakket hvassere Så alle som synes bilstereo er gøy bør holde ett øye ute etter neste prosjekt. Det kommer en del snadder som mange her vil synes er spennende

 

Hyggelig å treffe deg også, Morten! :)

Når vi først snakker om snadder... De skruene du sendte meg bilde av.. wow! Vi må ta en nærmere prat om dem ;)

 

 

Hehe, tror jeg klarer gjette meg fram til et par av komponentene som kommer inn i det neste prosjektet da

Synd at prosjektet ikke ble fullført, men ser fram til et nytt og spennene et.

Lykke til med det nye prosjektet Thomas.

 

Kjipt med ting som ikke blir ferdig. Men det ser litt mer lovende ut denne gangen..! ;) Takk for hyggelig kommentar! :)

 

 

Har nok en liten tanke om hva som kommer jeg også. Skal ikke si noe eksakt her, men Polo Brutal sier vell sitt?:D Uansett, synd at det ble slik med det prosjektet du hadde her, for det virket veldig intressangt. Uansett, lykke til med neste prosjekt:)

 

Brutalt, Tommen. I hvertfall til å være en Polo..? ;) Takk :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår