Gå til innhold

thomasekeli: Polo - Butler / JL Audio / RF (OBS! Mye bilder)

Ranger emnet


thomasekeli

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla TK!!

Blir det anlegg bil i 2007 elle skal du satse mer på motor nå? ;)

Har du ikje gjort någe siden du reiste fra oss i Stavanger?

Takk for Jula kortet forresten. Takker for det gamle med det samme.

 

Heia Cato! :)

 

Det blir brutalt anlegg i 2007! Hehe.. Motoren får vente litt.. Det viktigste er KONGE lyd, veit du! :p

Vurderte jo å handle meg V40'n din.. Men hva skal jeg med all plassen? hehe

 

Jeg har ikke fått bygget noe mer siden jeg reiste, men jeg har ikke glemt dere fordi om ;)

Kommer på besøk med "ny" bil til sommeren! :)

 

Take Care!

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg lovte jo Morten å komme med et forslag så here it goes.

Jeg ville montert sub elementet helt bakerst med kassen i gulvet og montert elementet med magneten opp. Eventuelt kan du heve gulvet hen hel del for å få større kassevolum og eventuelt lage en portet kasse ut av det om det skulle bli best. Da har du vel plass til å montere forsterkerene forran og med lexan eller herdet glass over? Angående LCD skjermer tror jeg jeg ville droppet de helt, men om du absolutt skal ha de, hva med å henge de fra taket?

Begynner å bli litt sent nå så orker ikke begynne på noen tegning, men om det ble litt vanskelig å forstå kan jeg da alltids lage det. Eventuelt kan vi fortsette på PM eller liknende.

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marius, og takk for sist! :)

 

Det der er ingen dum idé! Jeg har vært inne på tanken, men noe fuglekvitter mente det kanskje ville være lettere å se amp'ene hvis dem lå helt bakerst.. Men tatt i bettrakning måten coupe'en ville vært rundt elementet i ditt forslag så hadde det kanskje blitt mer vellykket. Skal absolutt vurdere det! :)

 

Men når det gjelder lcd'ene.. Så hadde det jo da vært fint med plass til disse der som de opprinnelig var tenkt...? ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gulvet er helt flatt og bare elementet står opp vil det da ikke være noe stort problem å se ampene bakfra. I alle fall ser man at det er noe der så de kan sees forfra også? Jeg tror det ville sett mye bedre ut om du hadde droppen LCDene helt, men hva med å sette de i veggen forran elementet, altså bak om du står og ser inn gjennom bagasjeluka, og vinklet de bakover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår