Gå til innhold

thomasekeli: Polo - Butler / JL Audio / RF (OBS! Mye bilder)

Ranger emnet

thomasekeli

Anbefalte innlegg

Lønn er fine greier! ;)

Det er i alle fall verdt å stikke bortom CZT en liten tur. Jeg har aldri handlet hos dem, så aner ikke hvordan dem er.. Men er ikke så sikker på om de er interessert i nye kunder, for jeg fikk aldri noe svar på mine spørsmål om mono-visker... :-/

Håper du er heldigere enn meg! ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville holdt meg laaangt unna CZT (CapriZone Tuning). Da jeg i sin tid var medlem i OMC, brøt styret samarbeidet med CZT, og advarte medlemmene mot å handle med dem. Kan vel også nevne at CZT for en tid tilbake hadde TV2 Hjelper Deg på nakken, og tilsammen sier vel dette sitt om at de ikke er særlig opptatt av hverken kundene sine eller å gjøre ting på den rette måten.

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer... Det var noe der...

De måtte jo legge ned butikken de hadde også... Og startet en webshop som de ikke holder styr på... Fant jo fort ut at jeg ikke ville handle hos dem, men tenkte jeg i aller værste fall kunne forhøre meg om den monoviskeren..

Nei... Det er ikke så lett å handle styling. Har enda ikke vært borti en eneste seriøst forhandler. Og det er utrolig synd! Det eneste jeg har hørt er at Deleted her på forumet har svært god erfaring med streetdesign.no - men dette vet jeg ikke noe om.. Får prøve dem neste gang ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo takk :)

De 55 elleville hestene skal få noe å slite med, ja... :D

Men hvis jeg ikke snart er i havn med dette prosjektet så blir jeg gal! Har trukket ut på tiden nå i det siste.. Men men.. Litt sløv & de..

Prøver å få opp gassen nå, og komme meg på Lyd i Bil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for informasjonen, kjekt å høre det før jeg handler :)

Men hvor kan jeg da finne helrøde baklykter til min polo 6N?

Om noen har svar, så kan dere godt ta det på PM (har ikke lyst å ødelegge prosjekttråden)...

Men kjekt å vite hvilke butikker jeg ikke bør bruke!

- 2001 VW Golf Highline 1.9TDI

- (X) 1996 VW Polo 6N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deleted er storfornøyd med streetdesign.no ja, de har vertfall tatt ham seriøst. Og det er jo en god start :).

Ellers er dette er kult prosjekt, synes synd på motoren din =).

OT: vil også selv mene at streetdesign er et av de størrste/mest seriøse firmaene! Ser frem til å handle med dem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Kjempe tøft prosjekt! Basskassa er dritfet. Bra jobba!

Vet du har hørt det før, men det eneste lille minuset er baklyktene. De passeer liksom ikke fargen på bilen!

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... gjør dem ikke? Er de så jævlige altså? Hmm.... Jaja... what to say? Jeg digger dem! :)

Takk for skryt, hvertfall! :D

Kommer mer bilder når jeg bare får tid til å legge dem opp... Har skjedd litt siden sist jeg oppdaterte... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Gudd mornin'! :)

Jeg har vært i dvale.. Hehe...

Har gjort litt siden jeg la ut bilder sist, men bilen er desverre langt fra ferdigstilt. Det er klart; ferdig blir man jo aldri, men jeg mener ferdig med denne prosjektfasen...

Bilen er i daglig bruk, med to seter, stålstenger og mdf-kasser montert baki og en forferdelig ulyd på anlegget..! Subbene har enda ikke fått prøvd seg, noe som er svært trist! :(

Etter at jeg flyttet har jeg ikke lengre et skikkelig sted å stå, noe som dermed gjør at prosesser som støping og større monteringsjobber blir vanskelig å skulle få tid til inn i mellom hverdagslige plikter. Men det kommer mer. Subben skal i før jul, og nye dørtrekk innen våren. - Forhåpentligvis! ;)

Hyggelig at folk spør etter prosjektet! Får håpe jeg snart kommer i gang igjen, slik at jeg har noe å vise dere! :)

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider