subarualfen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hei eg skall til telemark og hente en bil i morgen! selgeren sier det er litt tikking fra motoren! Hann trodde det var ventil kakling. Finst det noen ting eg kann gjøre med motoren uten og stille ventil klaringen! hjelper det med ny olje og filter kansje?! og det var litt rust i tverrbjelken under bilen! er dem vanskeligt og bytte? og hvrdan ser den ut? tusen takk for alle svar! det gjelder foresten en subaru 1800i cupe 1990 modell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 bilen min begynte å gi fra seg litt (trolig) ventil tikking for en stund siden. jeg fikk et tips om bytte av olje, jeg byttet til castrol gtx 5 10w-40 og det ga seg da. men jeg kan ikke si at dette vil fungere på din bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 bilen min begynte å gi fra seg litt (trolig) ventil tikking for en stund siden. jeg fikk et tips om bytte av olje, jeg byttet til castrol gtx 5 10w-40 og det ga seg da. men jeg kan ikke si at dette vil fungere på din bil.. Har du mekaniske løftere så hjelper jo ikke det! Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 okij!!! burde vell kanjse prøve noe sånt eg også da:P! takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 nei, det er jo griet nokk! noen som vet om subaru(boxer motor) har mekaniske eller hydraulisk(?) løftere?:P! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 borte ble det i allefall. tikkingen har ikke kommet tilbake og det er vel ca 2 uker og 100 mil ca siden jeg byttet olja. er selvsagt ikke 100% sikker på om dette var ventilene, men det er ihvertfall hvert et forsøk. det var dette tipset jeg fikk og det fungerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 oki! skall teste det eg. og når den er kald så går den av og till berre på 3 syll! menn denn kommer ette 1 minn ca! det er vell berre til og bytte plugger,rotor,fordeler lokk,og plugg ledninger så blir vell det bedre kansje?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg