Zemeckis Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ny uke og nye muligheter og jeg skulle kjøre til jobben og oppdaget at noen jævler har tatt hviteblinkers lyktene mine og pærene foran. Garantert noen som har bestilt det, de så vel at jeg har det på bilen og funnet ut hvor jeg bodde eventuelt hvor bilen sto hen. Så om det er noen i Trondheims området som vet av noen som plutselig har fått seg hviteblinkers foran så si fra. Faktisk så var den enne lykte fått seg en skadde(høyreside om du sitter i bilen) før noen rappet de. Se bilder her: Merkelig at de ikke tok pærene øverst med det samme:S Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Typisk....Derfor det ligger eit Balltree opp på dashborde mitt.... Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Typisk....Derfor det ligger eit Balltree opp på dashborde mitt.... hehe ja haure de du tok de i brok i helga... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Fy søren så dårlig gjort...gjøre seg til fant for 1 par hvite blinkers,da lurer jeg hva som er mellom ørene dem's Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Dumt at noen har et lite problem med å forstå hvem som eier hva... Koster jo bare et par hundrelapper også, risikere juling/politianmeldelse for det...hjelp sier jeg bare... Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Follostyling Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Når man bøffer noen blinklys til 3-400 kr i fare for å blir grise banka da har man SERIØST lyst på hvite blinklys ass.. Siter volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt volvo 245 b21et 77 mod. volvo 240 86 + volvo 245tic 87 245 78/90 me b23ET 60/60 polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Var ute å så mer på bilen som når står i en garasje. Skulle legge snøkosten i bagasjen og åpnet det elektrisk/fjernstyrt og så at låsen har prøvd å vært dirket opp og da kan jeg konkludere med at de har prøvd å bryte seg inn. Så i morgen skal jeg anmelde det, uten at det ikke kommer til å hjelpe så mye men. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Forbanna tosker! Så jævlig unødvendig gjort.. Håper det ordner seg, selv om mulighetene er begrenset for det.. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 de som har gjort sku ha vært :boxers Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 fan at det går ann... skulle hadd kamera i frontruten elno så man får brukt balltreet på de jævlan :boxers Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Nye bilder: Synes ikke så godt, men låsen er ivertfall ødelagt. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Når de først skal bryte seg inn,så kan de godt la være å skade bilen unødvendig. blir kvalm av slikt, det er jo rett og slett simpelt... finner du de ,så tar du en burn out på de... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Nye bilder: Synes ikke så godt, men låsen er ivertfall ødelagt. Fy faen for noen idioter. Ikke det at jeg er noen stortyv, men jeg låst nøkkelen nedi bagasjerommet nok til å kunne åpne det med nesten hva som helst...det der er jo verdens dårligste lås. Er det noen HVPU-boliger i nærheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Bruk torx eller andre mer ukurante skruer neste gang. Se om du finner noe elektriske apparater med helt "idiotiske" skruer som du kan plukke fra. Da blir det ikke så enkelt for gud og værmann (Vidar Teisen) å stjele dem igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Takk for tipset!:) Skal nok finne noe torx på jobben jeg kan bruke. Vet ikke om de fikk opp bagasjen, ingenting som var tatt der. Har elektronisk åpner der jeg. Skal garantere at de var ute etter vingen min. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg