Gå til innhold

Da har jeg blitt utsatt for tyveri

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Jeg unner nå ingen å slippe unna med stjeling jeg da, samme hvor stort eller lite omfang det er snakk om. Nasking/stjeling er noe av det simpleste som finnes. Sagt med andre ord, så ville jeg også helt klart anmeldt blinklys-saken for politiet. Det jo tross alt derfor vi har politi her i Norge for at folk skal holde seg på rett side av loven.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men dette klarer bla. forsikrings selskapene å holde statistikk på.

Og du, navn skrives med STOR forbokstav.

Glenn

"Forsikringsselskapene" skrives uten mellomrom..

On-topic så syns eg at mange skriver ting som "skal du stjele så stjel noe av verdi" og "skal du stjele hjul så ikkje vær 'grei' og spar resten av bilen".. HÆ?! Du skal ikkje stjele i det hele tatt! Kjøp dine egne ting, din jævla taper.. Heia han med Amazon som knakk alle fingrene på en tyv som ble tatt på fersken, det hadde eg aldri klart..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On-topic så syns eg at mange skriver ting som "skal du stjele så stjel noe av verdi" og "skal du stjele hjul så ikkje vær 'grei' og spar resten av bilen".. HÆ?! Du skal ikkje stjele i det hele tatt! Kjøp dine egne ting, din jævla taper.. Heia han med Amazon som knakk alle fingrene på en tyv som ble tatt på fersken, det hadde eg aldri klart..

Takk for at du leser korrekrur for meg! :)

Glenn

(Jeg holder meg for god for å korrigere deg på dine skrive feil. Det er ikke derfor vi er her på forumet. Slikt pleier man å legge av seg når man har fylt 16 år.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!:) Skal nok finne noe torx på jobben jeg kan bruke. Vet ikke om de fikk opp bagasjen, ingenting som var tatt der. Har elektronisk åpner der jeg. Skal garantere at de var ute etter vingen min.

Faan at folk kan gjør sånn?! Æ shønne itj æ ass.. Kjøpt mine brukt av ein ifra Oppdal æ.. Skul bare ha 200.. Men æ ska se om det e nånn som "plutselig" har fått sæ hvite blingklys! :boxers knock :fuckme2::ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at man ikke skal stjæle! Men når de idiotene først skal det, så mener jeg at det er bedre å knuse en rute, noe som ser mer brutalt ut, enn å ødelegge 2 låser for å komme inn! :(

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du leser korrekrur for meg! :)

Glenn

(Jeg holder meg for god for å korrigere deg på dine skrive feil. Det er ikke derfor vi er her på forumet. Slikt pleier man å legge av seg når man har fylt 16 år.)

Tror ikkje du tok den, eneste grunnen til at eg rettet dine "skrive feil" var for at du rettet på en annen sine.. Og de få skrivefeilene eg legger ut har med å gjøre at eg prøver å skrive litt mer forståelig og litt mindre dialekt, men samtidig så er det noe i meg som stritter i mot ;) Men nok om det, denne tråden handlet om andre ting!

Burnproof: Ja, det er mindre kjipt, om du kan si det sånn, å finne en bil med en knust rute, enn å finne en bil der noen har lekt proffe og herpet både dører og låser.. Ikkje at det har skjedd med meg!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde inbrudd i 244`n min høsten 04 sto parkert på togstasjonen, tre kantruta bak ble knust og cd spiller stjålet , fronten til cd spilleren hadde jeg hjemme så det var bare spilleren som satt igjen, en gammel panasonic. selv laget instrument ramme med 3 målere ble røska ut av dash'n men ble forlatt i bilen. det de gjorde var kun for å ødelegge.

var lite moro å få telefon fra politiet da de spurte om jeg var eier av en blå 244.

det er så mange ute i denne verden som gjør bare for å ødelegge for andre! misunnelse er vel det det kan kalles.

"We ride together, We die together, Volvo boys 4 life"

Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så mange ute i denne verden som gjør bare for å ødelegge for andre! misunnelse er vel det det kan kalles.

Riktig! De ødelegger kun av at de er misunnelige.

Edit. Fikk høre en historie i helga, var en bil som var parkert i en låst garasje med en spesiell lakk, da var det noen som hadde brutt seg inn og laget "fine" rette riper i lakken. Blir så irritert av å høre sånt!

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dagen jeg hadde Pontiacen min var det noen som ripet den opp på panseret på natta. Og da jeg hadde Camaroen var det snakk om at noen skulle bryte seg inn og ødelegge den fordi den bråka så mye. Hjelper å fortelle dem i bra detaljer hva som skjer med den som tukler med bilen min og. Så hjelper det også å se ut som en rabiat satanist med litt for lite pigmenter i huden og. :)

Har du fått ordnet lysene?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider