Eiriken Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Holder på å setter inn en ET motor i 745 nå, for FT`n har rådebank. Hva er forskjellen effektmessig på de motorene? Synes innsuget på FT toppen er større en på ET toppen. Hadde det gjort seg å satt på FT toppen på ET motoren? Men tenkte kanskje å ovehale og trimme den FT motoren over tid, så det kan være greit at toppen står på den.? Kjørte denne 745 med ft motoren i i fjord da en kamerat hadde den, syntes den gikk godt da, blir det den går mye dårligere med et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_790R Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ft motor med ic er orginalt 165hk Et motor med ic er orginalt 182hk Du vil sikkert merke litt forskjell, siden at turboen på Ften er mindre og snurrer snarrere opp, så litt dårliger vil nokk bilen din gå. Det vil være en god ide å fixe opp FT igjen å putte den tilbake i bilen igjen. Siter Volvo 4 Life Volvo 760 88` Bredda prosjekt Volvo 965 91` Vinterbrakke Volvo 965 96` Ambulanse Nissan Sunny 93` Konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Bruker turboen fra ft`n over på et`n. Tenkte et langtidsprosjekt med ft`n senere. når jeg får plass og tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_790R Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg flyttet over turboen fra en Ft motor på min egne Et og merke forskjell med en gang der ja. Siter Volvo 4 Life Volvo 760 88` Bredda prosjekt Volvo 965 91` Vinterbrakke Volvo 965 96` Ambulanse Nissan Sunny 93` Konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hvilken årsmodell er ft motorn da? du bytter vel ikke til en mindre holdbar motor vel? toppen ifra et-motorn er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 vet ikke hvilken modell FT`n er, gamle uten underspyling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 LH 2.2 / 2.4 ?? se bakpå toppen der står årstall.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 vet ikke hvilken modell FT`n er, gamle uten underspyling. sier jo ikke så mye da,finnes jo flere typer enn 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Skal se bakpå toppen når jeg får den ut. Vet bare at det står 230ft på blokka, og at det er et insprut som står på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg