Mkalle Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg har fått tak i en spoiler fra en Tigra, som jeg vil ha på bilen min. Problemet er at jeg må bygge på den litt i ene enden. Så er spørsmålet hvordan jeg skal få det til.. Hvilket stoff egner seg til dette? Sparkel? Noen tips ellers om monteringen? Takker for alle svar:) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ingen som vet dette? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Trur denne egentlig hører til under kompositt forumet, trur du får en del mere svar der. Jeg ville skjært til en treflis som passet i "tom" rommet, så lagt på glassfiber rundt den. Så blir det litt sparkling og pussing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 eller kutta av den delen av spoileren som er nede på baggasjelokket, altså "senka" den litt, og fibra opp + sparkel. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg