RS2 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hei. Med mine løpende utgifter og min lønn henger ikke økonomien helt i sammen. Selv om det bestemt ikke er med min gode vilje, har jeg derfor besluttet å ha garasjesalg av alt man ikke får bruk for. Salget vil foregå lørdag kl. 12:00 ALT SKAL VEKK !!!!!! Se litt på bildet om det er noe du/dere kan bruke. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 jeg tar den røde jeg !!! lol Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 sånn bare for og være snill med deg så skal jeg lette deg for den sølvgråe foran.kommer og henter den i kvell jeg!regner med 10.000 er greit!! :D bare sånn for og få i gang salget liksom! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hmm... Hvis LilleGud skal ha den røde, vil jeg ha den gule ! Sender du den i oppkrav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 da er det jo bare den sorte og den hvite igjen da!går unna dette salget ditt!!:D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hva skal du ha for de to mannfolka til venstre i bildet? :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 kjøper garasjen din og jeg! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg