Gå til innhold

Bubben BMW Multimedia 2006

Ranger emnet

Bubben

Anbefalte innlegg

Så utrolig bra ut. Blir spennende å se videre. Lurer på hva det er på dne sprayboksen? Fyller? Trodde ikke det var å få kjøpt på boks jeg..?

det er nokk fyller.. du får kjøpt det på bilxtra også med den er sykt tynn så reis til en lakkforhandler.. så får du noe ordentlig..

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er nokk fyller.. du får kjøpt det på bilxtra også med den er sykt tynn så reis til en lakkforhandler.. så får du noe ordentlig..

Det stemmer! Det vi bruker er en 1komponent grunning med fylleregenskaper. Husker ikke navnet akkurat nå, men det kan jeg sjekke hvis du er intressert!:thumb

De som sier at det vi har laget er rævva får gjøre det bedre sjøl da, og sende et bilde etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som meget bra arbeid dette, blir morsomt å se sluttresultatet. cheers

Det eneste jeg må si jeg _ikke_ likte, var panseret ditt. E46'en er nok "bææd" med org. M3-styling ;)

Takk takk!

Smaken er som baken. Heldigvis:cocain:

Var mest for å lage noe som ikke alle andre har:hondakick

De som sier at det vi har laget er rævva får gjøre det bedre sjøl da, og sende et bilde etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Det vi bruker er en 1komponent grunning med fylleregenskaper. Husker ikke navnet akkurat nå, men det kan jeg sjekke hvis du er intressert!:thumb

Ja hadde vært kjekkt å visst navnet.. Hadde de flere typer eller var det kun dnene? Driver med litt stereoprosjekt selv og trenger litt fyller og sparkel og slikt. de har vel ikke finsparkel på bilxtra også mon tro..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Skulle tro autod kan hjelpe deg med alt det du måtte trenge for å bygge bilstereo! ;)

Joda, men om du får fyller som er brukbare til 1/4 av prisen så skader ikke det. ikke det at jeg påpeker at autod er dyre men. Bilxtra og lignende sjapper har som regel litt billig-produkter og siden jeg har et økonomiprosjekt på gang så hadde det passa meg ypperlig. Men nå sporer vi litt av i tråden her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men om du får fyller som er brukbare til 1/4 av prisen så skader ikke det. ikke det at jeg påpeker at autod er dyre men. Bilxtra og lignende sjapper har som regel litt billig-produkter og siden jeg har et økonomiprosjekt på gang så hadde det passa meg ypperlig. Men nå sporer vi litt av i tråden her..

den sprai fylleren du får på bil extra koster 98kr tro jeg ikke mere enn 100,- men jeg liker den ikke pga den er så tynn at man må sprøyte mange tynne lag enn om man ha det på sprøyte med litt feit dyse....

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn fyller er noe dritt, har prøvd å bruke det før.

Må bruke 10000 strøk, og blir aldri ferdig.

Jeg vil også ha navnet på den gode! :-)

Vi er tomme for den boksen, og jobber med å finne hva vi brukte...doh

Men vi skal nok finne ut av det, så bare følg med videre! hehe.

Men boksen er ikke kjøpt på super`n for å si det sånn. Det er et ordentlig produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en oppdatering igjen!:hondakick

ecd3ac77.jpg

Skal si det blir mye pussing med et slikt prosjekt! Og det likte IKKE Dremelen vår!!!

38951d41.jpg

fatality

I Dashbordet skal det monteres en TVskjerm og en digital lydprosessor.

Orginalt på BMW er spilleren enten en svær jæ... som dekker hele dashen

eller så finnes det en adapter som gjør at spilleren blir sykt skjev i bilen.

Under spilleren er klimaanlegget montert.

Så hva gjør man da?? Jo ta bort hele driten og lager nytt!

c4d6c788.jpg

Skjerm og prosessor som skal inn.. Laget i ny MDFramme med stålfester.

36156949.jpg

Sett fra baksiden av dashbordet.

0154bd70.jpg

Her lager Thomas det nye dekselet som skal være rundt.

30bec654.jpg

Og her er det montert i bilen.

1261d996.jpg

Legg merke til at det er bygget sammen med de orginale listene i bilen for å få en helhet på det hele.

Klimapanelet er det nå ikke plass til.....så da måtte det bygges en ny konsoll til den.

På BMW er det somregel alltid en kjekk lomme eller to til å legge noe drit i:smilbmw

Så hvorfor ikke bruke de til noe nyttig isteden??

Vi tok vekk begge lommene under klimaanlegget og laget en ny glassfigerbue

til å montere klimaanleggdisplayet i.

af0a3887.jpg

Så måtte klimadisplayet skjæres istykker for å passe.....:)

b212511a.jpg

8f86144f.jpg

Så ble alle knapper montert inn i den nye konsollen.

10cbef39.jpg

38abae3a.jpg

Da er dashbordet ferdig og /////ALPINEproduktene kan prøvemonteres.

En motorisert hovedskjerm med innebygget touchscreen og DVD, en stk surround lydprosessor og en 7" 16*9 skjerm til passasjersetet.

I neste runde må det bygges en ny midtkonsoll uten plass til statoilkopp, men med plass til en 7" skjerm til

baksetepassasjerer med PS2 tilkoblet!:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri turt å skru og skjære i stykker så masse rart i en såpass ny/dyr bil! Men dere ser jo ut som om dere har full kontroll på det hele! Respekt! :D

Hehe. Nei det se kanskje litt drastisk ut å kutte og skjære i alt dette. Men trikset er at vi kjøper alle disse delene på nytt slik at alt det orginale ligger trygt lagret på lager:)

Da kan man kutte og skjære i det meste samtidig som vi vet at skal bilen settes tilbake i orginal stand, så er ikke det noe problem heller:)

Viktig å ikke ødelegge bilen, kun modifisere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hel del ting og løsninger i den bilen som har imponert meg litt vaffal! :D Blir nok noen bra biler i Team Alpine i år...;)

Takk takk:)

Du er vel ikke helt på jordet du heller Kenneth!!

Har du noe nytt på gang eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider