Gå til innhold

En-armsvisker og bakrutevisker!

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Hei..

 

 

 

Vurderer En-armsvisker foran og fjerne viskeren bak... Noen som har noen innspill i hva dette har å si for komforten og sikt. Jeg føler jeg bruker bakruteviskeren mye, men den vil ødelegge mye for looken på bilen min om jeg lar den bli... Og hva med foran, gjør disse Bonrath singel viskerne jobben?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei..

 

 

 

Vurderer En-armsvisker foran og fjerne viskeren bak... Noen som har noen innspill i hva dette har å si for komforten og sikt. Jeg føler jeg bruker bakruteviskeren mye, men den vil ødelegge mye for looken på bilen min om jeg lar den bli... Og hva med foran, gjør disse Bonrath singel viskerne jobben?

Jeg har jo tatt vekk viskeren bak.. du blir vant til det.. Blir fort skittent men men!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye styr var det å fjerne den? Mulig å sette den på igjen?

Du må av med den selve plata som skjermer ledninger osv... så er det bare to skruer om jeg ikke tar heelt feil! Er ganske enkelt;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye styr var det å fjerne den? Mulig å sette den på igjen?

 

Det er en skrue i hver håndtak på den svarte plata på innsiden av luka, så må du ta av den svarte plata, den sitter med klips, så den kan være litt knotete og få løs. Så må du koble av slangen til spylervæsken og plombere slangen med et eller annet. Visker motoren sitter festet med to skruer, også sitter det en under 'hetta' på viskeren som holder viskerarmen fast.. Pass på at alle klips osv blir sittende på den svarte plata, ellers så er det et helvete å få den på igjen!

 

Men uten tvil, det blir MYE penere uten visker..

 

Golf_Bak.jpg

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en skrue i hver håndtak på den svarte plata på innsiden av luka, så må du ta av den svarte plata, den sitter med klips, så den kan være litt knotete og få løs. Så må du koble av slangen til spylervæsken og plombere slangen med et eller annet. Visker motoren sitter festet med to skruer, også sitter det en under 'hetta' på viskeren som holder viskerarmen fast.. Pass på at alle klips osv blir sittende på den svarte plata, ellers så er det et helvete å få den på igjen!

 

Men uten tvil, det blir MYE penere uten visker..

 

Golf_Bak.jpg

 

Uten tvil mye penere ja. Hvor får jeg den knotten du har satt i hullet da?

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår