vwgolfahs Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 jeh har bonrath en-armetvisker...den blir montert på når den er ferdig=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 eller gjør som meg...bestiller ny bakrute (pga litt riper) og da bestiller jeg samtidig uten viskerhull=) Hva er delenummer på den bakruta? Har aldri sett en Golf uten bakrutevisker, så den tar jeg med en klype salt.. Sorry.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Uten tvil mye penere ja. Hvor får jeg den knotten du har satt i hullet da? Den 'knotten' har de fleste bilrekvisitaforhandlere.. Er en helt vanlig rund plastpropp med en skive på baksiden som festes i hullet.. Ja, det er screenshot, men fant ikke noe annet bilde på nett.. Den har betegnelsen 'L'.. Koster ingenting.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 vel...gjør hva du vil du...dt er ikke no delenr da,men du spesialbestiller den fra de som produserer bilruter....sånn er det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Syns du skriver så knotete golf-vr5... Selv forstår jeg ikke hva du mener med den siste posten din her. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 javel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hvordan ser dn ut? :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 :D går like bra uten assa Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvor stor slik knott skal man ha? 12 mm? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvilken visker var det bildet av ovenfor her.. Touran? Og er det bolt on til Golf? Lekker sak... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Vanvittig mye penere visker ja. Noe å ha om vinteren evt :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hvor stor slik knott skal man ha? 12 mm? Kjøpte faktisk en slik knott i stad, og da kjøpte jeg 25 mm.. Har ikke tatt den av å målt så er litt spent på det! Hmm.. Prøve i morra :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Så ut som et klipp fra torshov-katalogen det der nesten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tror det er fra Bilxtra jeg.. :) Skulle dit i stad, men der var det stengt så kjøpte en slik knott på torshov. Håper den passer bare.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tror det er fra Bilxtra jeg.. :) Skulle dit i stad, men der var det stengt så kjøpte en slik knott på torshov. Håper den passer bare.. OK, da så. Hvor har Bilextra butikker, noen i Trondheim? Fører de mye av de samme varene som Torshov gjør eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg