Singh_Supreme Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 OK, da så.Hvor har Bilextra butikker, noen i Trondheim? Fører de mye av de samme varene som Torshov gjør eller? det er såååå si likt.... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Så det er annet navn nesten bare da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Nå har jeg akkurat jekka ta viskeren! Det eneste som kan være et problem er å ta av selve dekselet. Sitter en hel bråte med klips som gjør det litt vanskelig å ta av. Og det resulterte i at jeg røska litt for hardt slik atr jeg fikk en liten sprekk i dekslet.. Håper bare ikke det synes så mye når jeg får det på igjen! Ellers å var det bare å skru av motoren og blinde slangen til spylervæsken. Proppen jeg kjøpte passa som den skulle være laga til det.. 25,4 mm propp fra torshov :D Må si det ble litt uvant! Venner meg vel til det, men ble jo myyye cleanere.. :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Takk for målene :) Skal bestille så fort som mulig... Går ikke å bestille fra bilxtra vel? Kan man bestille fra den sjappa du kjøpte? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hmm.. Det er jeg usikker på! Ingen slike forhandlere i nærheten av deg eller? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kun en, og de hadde kun krom... Det vil bare se rart ut Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kun en, og de hadde kun krom... Det vil bare se rart ut puss den ned og lakk den svart uten klarlakk;) så blir det matt svart;) ellr? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tjo, tanken slo meg.. Men men.. Kan jo bare sette i en krom plugg og skaffe sort senere og.. Ett fett.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tjo, tanken slo meg.. Men men.. Kan jo bare sette i en krom plugg og skaffe sort senere og.. Ett fett.. Eller få noen til å kjøpe en til deg en gang, å sende den i en konfulutt. Koster vel ikke mere enn 5-6 kroner i porto på en slik en. Er vel ikke så tung vil jeg tro :) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Er jo og en mulighet... Jeg skal til trondheim om en uke, men da rekker jeg selvfølgelig INGEN butikker av forskjellige årsaker... Fy faen.. forbanna påskestengetid.. :P Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan jo sende en til deg jeg da veth.. Siden du skaffer lykter og stæsj til meg kan jo jeg fikse det til deg.. :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ahh.. flotters! Kan du skaffe en slik sort en som passer helt perfekt? :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan jeg få til vetu.. De selges i pose med 5 stk, men da får du jo noen reserve! Send over adressen din på pm :) Evt tlf nr så kan jeg sende en mms hvordan det ble på min! OT: Har du et stat rapp på lyktene og fjernstyringa eller? :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hoy! Sender deg en pm. Fikk lyktene i dag Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg