pxpolo Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 pris på felgene???frakt? blir konge dette me litt senk ja,min 6n2 har 205-45-16 med 45mm senk skraper som bare d i innersjerm mot torpedovegg ved mye sving menmen ser rått ut! lykke til!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Felgene kosta ca 7700,-... Frakta er 500,- uansett i landet.. :) Ja, 205/45 og 45mm senk... skraper det bare på den lille "bulken", eller hva det er, rett bak hjulet når du svinger? subber det ikke noe ellers? Nå subber det på nesten maks ratt... men trur det vil hjelpe litt etter senking, siden den "kulen" vil komme på et sted hvor dekket ikke bygger maks lenger. Men er redd for at det vil subbe andre steder å?? gjør det det på din? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Felgene kosta ca 7700,-... Frakta er 500,- uansett i landet.. :) Ja, 205/45 og 45mm senk... skraper det bare på den lille "bulken", eller hva det er, rett bak hjulet når du svinger? subber det ikke noe ellers? Nå subber det på nesten maks ratt... men trur det vil hjelpe litt etter senking, siden den "kulen" vil komme på et sted hvor dekket ikke bygger maks lenger. Men er redd for at det vil subbe andre steder å?? gjør det det på din? :) ja stemmer er bare rett bak hjulet der d tar i,er slitt hull i plast innerskjermen min å litt på stålet,kan jo bare bankes inn der,men jeg har latt være grunnet bilen skal selges med andre felger,så da vil jeg ikke slå inn noen plass. hvar sharif en fin plass å handle felgene?seriøse? Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ja.. det subber i kulen der ja.... Hvor brede er felgene dine? å hvilket impress har du? :) Sharif er etter min mening USERIØST. Det er bare én som er seriøs, og det er sjølve Tommy Sharif. Han er ortlig, å han kan det han driver med. Alle de andre ansatte er rett å slett ubrukelige, å du får 4 forskjellige svar av 3 forskjelle personer...... Hadde det ikke vært for at det er så billig der, hadde ikke jeg handla der hvartfall! :eek: Menmen... Det er kanskje en grunn til at det er så billig...... Tok halvannen uke fra jeg bestilte felgene, så ringa jeg å masa å hørte hvor det bla av møka.. Å da skulle døm bestille det da lissom...... Bestill på telefon, ikke mail, samma om døm sier mail eller ikke...! Eneste muligheten til å få noe hjelp, å det er store muligheter for at det er noe feil du får... Jeg ringa på onsdagen, da var felga mine der, men ikke dekka... ringa på torsdag, så var det i orden, men når vi kom dit senere klødde døm seg i hue når jeg sa 205/40-16... det hadde døm jo ikke..... så fikk 215/40-16 i stedet. resultat; subbing i buer å latere bil (går merkbart tyngere siden disse er enda høyere enn vinterdekka...)... får aldri det godkjent heller.. subber, å er helt sikkert alt for stor omkrets..... å vi bestilte 3 felgpakker.... ca 25000 kroner... å så lite hjelp fikk vi............................. :eek: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 hum d var ikke allverdens til service d nei..men som du sier er utroli billige felger,hvet ikke helt impresset,dekka er som sagt 205 men er litt drakant på dekka,ser hvertfall slik ut.finner jeg ut hvordan jeg kan legge bilder ut her kan jeg gjøre d:::::hide Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ta å last opp bilde på photobucket.com eller ett annet sted å trykk på sett inn bilde når du skriver ett innlegg.. åsså legger du linken inn der... ;) så i stad at jeg å har fått subbing i metallet nå... bare såvidt, så det har blitt blankt lissom.... må banke litt der... :) Men det er jævli tøft med litt våksne hjul på polo.. :) noen må jo ha det å.. ikke alle kan kjøre med doruller! :D Gleder meg som et BARN til jeg får senka!! :D hehe.. Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Det så jo bra ut det da.. :) Gjør seg med senk ass... jeg må få senka min å snart.. ikke bare pga utseende (mest pga utseende ;)) men også fordi hjulvinklene er helt på tryne.. hehe.. spes bakhjula skrever jo alle veier... :well Men skal du selge polon? :deng hehe.. Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 takk ja er digg med senk :driving skal desverre selge den,men skal ha polo igjen senere..polo er sjef!!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Felgen passer bedre på risbiler, feks Honda Civic imho Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 takk ja er digg med senk :driving skal desverre selge den,men skal ha polo igjen senere..polo er sjef!!! :deng hehe.. ;) ja.. polo er egentlig veldig sjef! :cool: liten å lett å kjøre.. :) Skal se etter 6n2 da å eller? satser på nyere/gamlere? :) Nå er jeg mere "fan" av litt større hjul på polo... også fordi jeg skal ha en brukbar bil høydemessig, men fordi "alle", eller de fleste, som styler polo hiver på 14" med 40profil. Det er jævli tøft det å, men for meg er det ubruklig (bor på gård), å jeg vil heller skille meg ut med større hjul... Syns det er kult med litt "røffere", men også cleant utseende.. Det passer også bedre til TDI lissom..... :cool: :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Seriøst, det er så mange sinnsykt fete felger å få tak i, hadde man bare hatt penger :) En del bra bilder her nå! Og ja, blir mer og mer forelska i poloen for hver dag som går, polo og golf. Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jepp.. er mange fine felger.. Men gjelder å plukke ut den riktige.. Ikke alle felger kler samme bilen like bra. Å hvis du har trommelbrems f.eks. bør du ikke sette på 16"/17" som er altfor åpne! eller alt for store felger i forhold til bremseskivene. da blir det lett skjærings... men mye fint å få tak i ja! :) Også litt OT, bare for å briefe.. :D satt på GTI grill med TDI emblem i går, og henta meg Lumma GT/S2 takvinge i dag... :D blir leppe og øyelokker i morgen eller fredag trur jeg... :) gleder meg til alt er lakkert! :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ok... i helga ble jeg en erfaring rikere.... hehe.. 215/40-16 og ET35 går ikke med full bil og USENKA.... :eek: :) henta bror og noen andre på fest i helga og da subba det rimlig greit i skjermene bak... dekka lå neste på skjermen når jeg stod stille... hørte det subba skikkelig i skjermene. så i dag hørte jeg litt på valsing. :) skulle ringe igjen i morgen å høre om de fikk fiksa noe.. Noen som hvet ca hvor mye PowerZone tar for å valse..? er bare bak. :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ok... i helga ble jeg en erfaring rikere.... hehe.. 215/40-16 og ET35 går ikke med full bil og USENKA.... :eek: :) henta bror og noen andre på fest i helga og da subba det rimlig greit i skjermene bak... dekka lå neste på skjermen når jeg stod stille... hørte det subba skikkelig i skjermene. så i dag hørte jeg litt på valsing. :) skulle ringe igjen i morgen å høre om de fikk fiksa noe.. Noen som hvet ca hvor mye PowerZone tar for å valse..? er bare bak. :) Legg på 10 mm spacer og vals. Sorg Motorsport har 215/40-16 både med 7,5 og 9-16 runt om med ET25 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg