Stambo Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hey! nå har det seg sånn at en kamerat kunne få tak i 195/40-16 dekk til god pris. Dvs i nærheten av innkjøpspris.. :D å jeg har kommet fram til at det vil være mye "bedre" dekk, siden det passer bedre med org rulleomkrets, så den vil gå bedre, billigere, det vil ikke subbe i torpedon, se bedre ut med mindre gummi og blablabla.... Men, spørsmålet er som følger; Vil 195/40-16 dekka bli såpass mye smalere at jeg slipper å valse hjulbuene ved senking? istedet for 215/40-16 dekka...? jeg må jo selge 215 dekka, å regner med å kanskje måtte gi et lite mellomlegg, men trur jeg slipper billigere unna enn om jeg må valse. Noen som trur det vil gå? Mvh :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hva slags dekk er det du får tak i 195/40-15? Har lyst på nye Yokohama dekk med den dimmensjonen, men fikk beskjed om at hverken Yokohama eller Dunlop leverte dimmensjoner lavere enn 195/45-15 :( Håper på litt hjelp ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hva slags dekk er det du får tak i 195/40-15? Her snakket vi om 16 tom da. Men du får 185/45-15 i Kumho. Du får også 215/40-15, det er vel det laveste 15" dekket Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Legger opp et par bilder til av bilen med felgene jeg.. :) har også fått på GTI grillen og TDI emblemet... Leppe og takspoiler ligger på rommet og jeg må bytte øyelokka.. (fikk 6n istedet for 6n2) så venter bare på lakk, og senkesett er nok snart i posten.. Satte på Green-kit luftfilter i stad å... deilig lyd... :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Faen var jeg logga på bror sin igjen da! hehe.. :peace: var meg altså... :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hva slags dekk er det du får tak i 195/40-15? Har lyst på nye Yokohama dekk med den dimmensjonen, men fikk beskjed om at hverken Yokohama eller Dunlop leverte dimmensjoner lavere enn 195/45-15 :( Håper på litt hjelp ;) bare tull det der ass. jeg har selv Dunlop 195/40-16 de kjøpte jeg forige mnd..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 bare tull det der ass. jeg har selv Dunlop 195/40-16 de kjøpte jeg forige mnd..... På en måte det jeg også tenkte... Men hvis du ikke skrev feil, så er dine dekk altså en tomme større enn det jeg trenger... Kan være Dem ikke har 195 bredde, 40 profil til 15 toms felg... Får se.. Foreløpig så får jeg bruke de "gamle sommerdekka" Gode nok ;) Greit å vite at du i hvertfall fikk tak i 195/40-16 :) Til Stambo Du mener vel ikke at du har TDI-logo på bakluka og GTI-logo i grillen....? Ble ikke det litt mye forskjellige logoer, da? :cool: Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 På en måte det jeg også tenkte... Men hvis du ikke skrev feil, så er dine dekk altså en tomme større enn det jeg trenger... Kan være Dem ikke har 195 bredde, 40 profil til 15 toms felg... Får se.. Foreløpig så får jeg bruke de "gamle sommerdekka" Gode nok ;) Greit å vite at du i hvertfall fikk tak i 195/40-16 :) Til Stambo Du mener vel ikke at du har TDI-logo på bakluka og GTI-logo i grillen....? Ble ikke det litt mye forskjellige logoer, da? :cool: Hey.. :) Jeg har TDI både framme å bak ja... ;) er kanskje litt "wannabe", men jeg syns det er tøft.. hehe.. :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei.. Hehe, hvis du har en TDI maskin, så er det jo bare stilig! :D Jeg trodde en stund at du hadde forskjellige embelmer... Og det ville vært litt rart. Men TDI emblemet er jo bare stilig ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg