Marvil Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Nopes, var Gjøvik.. :) Er det samma firma/lokaler ellerno..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 OT: Mye snøfall på Gjøvik i det siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Kom vel litt i natt, mener jeg.. Ellers har det vært litt på som har kommet nattestid som har forsvunnet relativt fort på morgenen.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Nopes, var Gjøvik.. :)Er det samma firma/lokaler ellerno..? Etter hva jeg har forstått så er Art Sulotion og Art Racing det samma ihvertfall. Hehe, ble litt usikkert nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Monterer dere solfilm på bakrute i én bit, eller deler dere den opp i strimler først? Burde jo gå an i ett stykke på en Golf, som ikke har buet rute? Eller blir det stress? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 golf har buet rute... 2'er golfen har og buet rute (bua i 4 vinkler).. jeg har brukt Cd-cardic film med hell.. bruker ca 1 spiskeskjed zalo pr liter lunkent vann... og hårføner! med med dette sagt.. jeg vil ha en film som ikke riper seg opp så lett... begynner og bli slitt på framrutene mine nå :( Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ah, så den ER IKKE helt rett altså. Jaja, men monterte du den i biter eller som ett stykke? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ej la på min uten og dele opp.. men de er ganske vansklig og få de bra når du gjør de.. en kompis av mej me golf fikk de ikke til så han he den delt på midten.. Mi blei aldri heilt perfekt oppe men ej la bare på ett klistermeke på utsida, så folk ikke såg de, ellers va den strøken.. men når bilen blei påkjørt, skulle møller sote opp gjenn nye ruta mi, men dei greide de ikke så dei sendte den inn til noen som dreiv me soting=) Så du kan egentli si den er "proff sota" :) Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilleindianer Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 http://www.solfilmsenteret.no De driver med solfilm, fiksa golfen audi`n min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Hehe:) årets Bump;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg