Wheelman Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt brukt interiør til min golf mk2 3 dør...? helst GTi eller noe annet tøft no... har fått tak i strøkne dørtrekk til GTi som er svarte med to røde striper ca midt på... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 sjekke biloppsamlingsplasser? Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Ring til Vikers bildeler i Spydeberg! Han ar det meste innen VW tror jeg! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Celeborn noen som vet hvor jeg kan få kjøpt brukt interiør til min golf mk2 3 dør...? helst GTi eller noe annet tøft no... har fått tak i strøkne dørtrekk til GTi som er svarte med to røde striper ca midt på... Liertoppen.... 32854040 De har mye på lager...... Eller sjekk billisten.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg